Litt blodslim?

tutta87

Andre møte med forumet
Lurer på om noen av dere har hatt litt blodslim? Fikk litt blodslim på papiret idag 3 dager etter IKM.. Er det TR som kommer? Har jo enda ikke fått positiv test men har sterke symptomer..
 
Jeg har ikke opplevd det.. Men vet folk gjør det uten att d gjør noe!! :)
Krysser fingrene for deg!emoticon
 
gullunge2012 skrev:
Jeg har ikke opplevd det.. Men vet folk gjør det uten att d gjør noe!! :)
Krysser fingrene for deg!emoticon


 
Jeg hadde det to ganger helt i begynnelsen av mitt forrige svangerskap! Små blødninger i begynnelsen er helt vanlig; når man er gravid har blodkar i underlivet lettere for å sprekke. Større blødninger med frisk blod eller mye koagulert blod, kan være tegn på at noe er galt!
Krysser fingre for at du er gravid og at alt står bra tilemoticon
 
Tusen takk for svar:) Jeg må liksom oppi med litt papir (unnsjull detaljer:/) Er ingenting i truseinnleget.. Håper det går bra:)
 
Jeg har opplevd ( forige svangerskap)det uten at det var noe galt, hele dopapiret var fullt av blod, ikke noe farlig.
Så lenge du ikke har sterke smerter tenker jeg alt er ok.
 
Ingen smerter bare gravidsymptomer mer enn da jeg skulle ha nr 1... Men enda ingen positiv test så hvis TR ikke er kommet til fredag/ lørdag tar jeg en test da:) Hadde IKM på mandag 9...
 
Jeg hadde rosa utflod forrige tirsdag, regnet med at mensen kom da, når den ikke hadde kommet fredag ettermiddage testet jeg og den var positivemoticon  hadde også MINIMALT med rosa på lørdag, måtte liksom lete litt etter det :p

Men jeg har ikke hatt friskt blod og ikke vondt så håper det går bra :)



LYKKE TIL :D

 
jeg pleier å få blodslim eller spotting rett før mensen kommer. Men ikke når jeg er gravid. De gangene jeg har mista har det kommet brunlig spotting eller masse blod friskt blod. Har du tatt ny test?

Jeg hadde også sterke symptomer og mensen var forsinka en gang men testene var like negative og mensen kom en uke etter den skulle. Da var den forsinka pga reising og stress. 
 
Ja det kan være mensen kommer, men låv å håpe:) Hadde litt brunligutflod med nr 1, og før det hadde jeg en SA og da fikk jeg syyyyke smerter og blødde MYE mene klumper..:( Nå er det bare noen dråper blod.. Ikke gøy men krysser fingrene at TR ikke kommer:)
 
Har ikke tatt ny test tenker jeg venter å ser om TR kommer så hvis ikke tester jeg senere i uka :)
 
Jeg hadde det! Akkurat da TR skulle komme. Men blødningen forsvannt bare. Og så hadde jeg en liten blødning etter emoticon *rødme*
Alt er jo så følsomt nå.
Hadde ikke det med første man.

Du må bare vente litt og håpe!!! 
 
Får håpe det er bare en liten blødning her også:) blir litt som jeg mister håpet, men vil ikke det før evt. TR kommer for fullt:)
 
Back
Topp