Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en slik blødning med første - lyserosa først og deretter mørkere rødt etterpå. Da var jeg 5+3. Hun er jo halvannet år nå da.Takker søte damer, er 5+3, skal til legen så får vel bare smøre neg med tålmodighet
Legetime heldigvis i morgen takk for trøstene ord <3Jeg hadde en slik blødning med første - lyserosa først og deretter mørkere rødt etterpå. Da var jeg 5+3. Hun er jo halvannet år nå da.
Opplevde det samme igjen nå i dette svangerskapet, når jeg var 5+1. Og klarer selvfølgelig ikke å ikke bekymre meg selv om det var helt likt som forrige gang...
Tiden vil iallfall vise <3 godt du har legetime da er det til uka eller?
Så bra jeg tenker å bestille legetime i morgen. Så er spent på når jeg får time...Legetime heldigvis i morgen takk for trøstene ord <3
Jeg fikk også lett blødning som varte i 2 dager. Det var brunt, ikke rød, så jeg regner med det ikke var farlig. Men blødning under svangerskap er ganske normalt, så lenge det ikke er kjempemye. Du bør uansett ta kontakt med legeKom uttynet blod på papiret når jeg var på do i sted og har hat mensenkramper hele helgen, hvor går grensen på og ta kontakt med lege? Kjempe redd her nå vet det er helt normalt men hjernen surrer og går vettu