Litt blod

Lena87

Forelsket i forumet
Kom uttynet blod på papiret når jeg var på do i sted og har hat mensenkramper hele helgen, hvor går grensen på og ta kontakt med lege? Kjempe redd her nå :( vet det er helt normalt men hjernen surrer og går vettu :(

Tenker det bør være mulig å få en hcg måling til uka? Hvor langt er du på vei nå?

Uff, skjønner godt det surrer og går... du kan nok stikke innom legen i morgen og måle hcg-nivå. Synes det skjer så mye med så mange her inne, men det er vel bare en bekreftelse på at det er helt normalt, dessverre. Krysser uansett fingrene for deg :)

Takker søte damer, er 5+3, skal til legen i morgen så får vel bare smøre meg med tålmodighet :(

Da ville jeg dratt til legen i morgen for å måle hcg med to dagers mellomrom for å se at det stiger. Det er helt sikkert helt ufarlig, men greit å være på den sikre siden :)

Takker søte damer, er 5+3, skal til legen så får vel bare smøre neg med tålmodighet :(
Jeg hadde en slik blødning med første - lyserosa først og deretter mørkere rødt etterpå. Da var jeg 5+3. Hun er jo halvannet år nå da.

Opplevde det samme igjen nå i dette svangerskapet, når jeg var 5+1. Og klarer selvfølgelig ikke å ikke bekymre meg selv om det var helt likt som forrige gang...

Tiden vil iallfall vise <3 godt du har legetime da :-) er det til uka eller?

Jeg hadde en slik blødning med første - lyserosa først og deretter mørkere rødt etterpå. Da var jeg 5+3. Hun er jo halvannet år nå da.

Opplevde det samme igjen nå i dette svangerskapet, når jeg var 5+1. Og klarer selvfølgelig ikke å ikke bekymre meg selv om det var helt likt som forrige gang...

Tiden vil iallfall vise <3 godt du har legetime da :-) er det til uka eller?
Legetime heldigvis i morgen :) takk for trøstene ord <3

Finnes ingen grense for når man kan kontakte lege. Er man gravid med blødning, skal legen ta dette på alvor. Godt å lese at du skal til lege i morgen :) Som de andre her skriver kan det være greit å måle hcg med noen dagers mellomrom for å kontrollere stigning.

Jeg fikk forresten litt utvannet blod på papiret i går morrest, etterfulgt av litt brun utflod utover dagen. Det ga seg etterhvert, og jeg føler meg fortsatt gravid, så blødning trenger ikke bety at noe er galt :) Krysser fingrene for at alt er fint med den lille i magen din ;)

Jeg opplevde bittelitt blod denne uka (lyserosa). Fikk ul, og så et bankende hjerte. Be om henv til ul neste uke. Mål hcg denne uka.
Lykke til!

Kom uttynet blod på papiret når jeg var på do i sted og har hat mensenkramper hele helgen, hvor går grensen på og ta kontakt med lege? Kjempe redd her nå :( vet det er helt normalt men hjernen surrer og går vettu :(
Jeg fikk også lett blødning som varte i 2 dager. Det var brunt, ikke rød, så jeg regner med det ikke var farlig. Men blødning under svangerskap er ganske normalt, så lenge det ikke er kjempemye. Du bør uansett ta kontakt med lege :-)

Back
Topp