Litt blod på papiret.

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Åh nei håper jeg ikke mister nå [emoji22]blir jeg såååå lei meg!

Håper det er uskyldig <3 fort å blø litt pga såre slimhinner, feks etter sex, trening ++

Det trenger ikke bety noe som helst negativt <3 har du mistet før?

Kan crinone hjelpe på nå, eller det uansett for sent da?

Kan crinone hjelpe på nå, eller det uansett for sent da?

jeg hadde brun blødning 4+2 til 4+6, fikk da progesteron av gyn fordi jeg har mistet før. Det har bare noe for seg i første trimester før morkaken tar over :) jeg hadde ofte lf på 9-11 dager, så selv om jeg ikke målte progesteronnivåvet mitt kan det tenkes at det var noe lavt.

Håper det er uskyldig ❤️

Håper det er uskyldig <3 fort å blø litt pga såre slimhinner, feks etter sex, trening ++

Det trenger ikke bety noe som helst negativt <3 har du mistet før?

Ja jeg håper det er noe slikt. [emoji173]️

Jeg mistet før alle barna mine. Så kun en SA over meg. Men skumle greier å se blod på papiret. Heldigvis skal jeg til TUL på tirsdag [emoji173]️

Jeg mistet før alle barna mine. Så kun en SA over meg. Men skumle greier å se blod på papiret. Heldigvis skal jeg til TUL på tirsdag [emoji173]️

Krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig og at du får se et bankende hjerte på TUL om bare noen dager :)

Krysser fingrene for det <3

Du kan jo høre med legen om progesteron når du skal dit på tirsdag. Jeg bor i Tyskland og her har de ganske lett for å gi det "profylaktisk" ved blødning før uke 12 i svangerskapet, spesielt om man har mistet før.

Masse lykke til! <3

Håper så inderlig at det var helt uskyldig [emoji173]️

Håper så inderlig at det var helt uskyldig [emoji173]️

[emoji173]️

Krysser fingrene for at alt er i orden :Heartred

Krysser fingrene for deg[emoji173]️

Håper det er uskyldig :Heartred

Krysser fingrene [emoji1305][emoji1305]

krysser fingrene for deg :Heartred

Krysser fingrene for det <3

Du kan jo høre med legen om progesteron når du skal dit på tirsdag. Jeg bor i Tyskland og her har de ganske lett for å gi det "profylaktisk" ved blødning før uke 12 i svangerskapet, spesielt om man har mistet før.

Masse lykke til! <3

Takk [emoji173]️forløpig ikke noe mer blod, så jeg håper det ikke blir mer :( men tørr ikke uttale meg for høyt om det enda [emoji173]️

Ja det var en god ide! :) en gyn kan jo selvfølgelig skrive det ut [emoji7]

Back
Topp