Litt blod på papiret

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har fått det? Hva gjorde dere ? Igår kveld så var det veldig lite friskt blod på papiret blandet med slim, tørket flere ganger for å se. Ikke hatt sånt problem før i mine 3 andresavngerskap på noe tidspunkt.
Stoppet opp etter den runden på toalettet kjenner murringer og sånn som har vært hele tiden fra lenge før jeg testet positiv.

Er nok mest sannsynlig helt uskyldig siden det var så lite. Slimhinnene er så følsomme i svangerskapet, så skal lite til for at de kan blø litt.

Jeg har også blødd for første gang i dette svangerskapet. Har vært veldig lys beige og nesten ikke synlig, hatt litt murringer. Virker som det er over igjen nå. Har googlet meg gal, men foreløpig ikke gjort noe mer.

Jepp, i en uke nå. Foreløpig prøver jeg å ta det med ro, så får jeg ta det opp med legen når jeg skal dit på torsdag.

Ja får bare håpe det ikke blir no mer eller at det er noe annet . Man veit jo aldri og ingen ting man får gjort men fy så skummelt altså.

Ja veldig....:/ det er jo mange tanker som svirrer fra før å så man blir litt tussete .

Hvordan går det med dere som blør eller har blødd , her går det nok ikke så bra :/

Her har det dessverre ikke gått bra :( jeg blødde forrige svangerskap også, og da gikk det bra. Så det kan hende det ikke er noe galt selvom du har blødning:) Jeg skal til legen å ta ny HCG prøve i morgen bare for å få det bekreftet.

Hvordan vet du at det ikke har gått bra hos deg ? Jeg skal også ta hcg prøve 2 på tirsdag tenkte jeg .

Noen som har fått det? Hva gjorde dere ? Igår kveld så var det veldig lite friskt blod på papiret blandet med slim, tørket flere ganger for å se. Ikke hatt sånt problem før i mine 3 andresavngerskap på noe tidspunkt.
Stoppet opp etter den runden på toalettet kjenner murringer og sånn som har vært hele tiden fra lenge før jeg testet positiv.
Har hatt blødning i 3 svangerskap. En gang 7+0, begynte med bittelitt som økte gradevis og etter 1,5 døgn så veltet det ut masse store koagler og SA var faktum. En annen gang i uke 9+4, bitte litt blod, kom på ultralyd og fikk påvist MA, fosteret hadde ikke utviklet seg siden uke 6.
Også er det denne gangen, har stadig brun utflod, men har alikavel fått sett en liten tass på ul 3 ganger, er 9+3 nå :)

Fordi blødningen tok seg veldig opp på fredag. Jeg fikk også "menssmerter".
Hvor mye mer blør du ? Jeg fikk mørkere og tykkere blod men ikke klumper . Veit ikke hvor mye man blør og hvor vondt dette skal være jeg før man har fått ut alt. Så er litt sånn uviten for jeg har ikke opplevd d før

Hvor mye mer blør du ? Jeg fikk mørkere og tykkere blod men ikke klumper . Veit ikke hvor mye man blør og hvor vondt dette skal være jeg før man har fått ut alt. Så er litt sånn uviten for jeg har ikke opplevd d før
Jeg har heller ikke opplevd en SA før, men er egentlig ikke i tvil altså. Unnskyld veldig ekkle detaljer, men det kom veldig mye klumper, så da skjønte jeg att det umulig kunne være mer igjen der inne :( jeg hadde egentlig ikke så veldig vondt, vanlige menssmerter. lykke til videre, håper det går bedre for deg :)

Back
Topp