Litt blod - livredd

Uff :bag: men det høres ut som du har ett bedre svangerskap denne gangen, enn med frøkna :rolleyes: mener å huske du kasta opp konstant med henne?:bored:

Ja absolutt, det kan ikke sammenlignes engang! Og jeg er så sykt takknemlig for det ❤️ ble skikkelig lei meg for at jeg aldri fikk være "ordentlig" gravid, siden jeg bare lå hjemme. Nå fungerer jeg faktisk tilnærmet normalt, bare at jeg blir mye dårligere hvis jeg har sovet dårlig. Så jeg legger meg kl 21 veldig ofte :p

Hvordan går det?
Vært hos jordmor, hørt hjertelyd. Når jeg kom hjem derifra hadde jeg litt brun utflod -selvfølgelig.. ringte føden da og hun sa det ikke var noe å bekymre seg for. Når det blir «mens» og man trenger bind er det grunn til bekymring.

kjent babyen masse ikveld så nå får jeg vel bare roe ned :)

Å blø litt i svangerskapet er helt normal. Det er værre hvis det blør masse og du har vondt i magen:)
Så bare nyt svangerskapet og den lille i magen.
Når jeg gikk med nr 1 så begynte jeg å blø i uke 6, fikk panikk å ringte sykehuset. Fikk komme inn bare for å se at det var liv å det var det:) Så begynte jeg å blø igjen i uke 26 å da var det rett inn på føden men det var masse liv og alt sto bra til:D Nå med nr 2 så har jeg ikke blødd enda men man veit aldri.
Så ingen grunn til bekymring.
Sender en klem:happy:

Back
Topp