Litt blod[emoji27]

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Så.... Jeg var på do for kanskje 2 timer siden - jeg hadde litt frisk blod på papiret, men nektet å skremme meg selv opp så tenkte ikke mer over det enn om det skulle komme noe mer.... Det har det ikke gjort, meeeen jeg har små «dunk» i ryggen..... er dette starten på en SA? [emoji30]

Det kan som flere over her nevner, bare være et blodkar som har sprekt[emoji4] Om du får smerter eller større blødning ta kontakt med fastlegen og ta blodprøver for å måle HCG og bli henvist til TUL. Håper det er en liten ufarlig blødning[emoji173]

Sannsynligvis bare en ufarlig blødning hvis det kun er litt blod og ingen smerter.

Så.... Jeg var på do for kanskje 2 timer siden - jeg hadde litt frisk blod på papiret, men nektet å skremme meg selv opp så tenkte ikke mer over det enn om det skulle komme noe mer.... Det har det ikke gjort, meeeen jeg har små «dunk» i ryggen..... er dette starten på en SA? [emoji30]

Det trenger ikke være det. Blør selv, og var på tidlig ultralyd etter 1 uke med blødning. Fikk se og høre hjertet til den lille slå :Heartred Alt såg veldig fint ut mente gynekologen. Det var ingen blødning fra livmor, og hun mente det var hormonene mine som skapte blødningen. Så det trenger ikke gå galt for deg heller :)

Godt å høre det ikke har kommet mer[emoji4]

Back
Topp