Litt blødninger idag

frk.tingeling

tingeling
Marsboerne 20 18
Har blødd litt idag, men ingen smerter eller store mengder.

Jeg og mannen koste oss i går kveld, han var ikke inne i meg men det var vel nesten det eneste som skjedde. Kan det være årsaken til blødningene? Er 5+1 idag [emoji4]

Kan legge til at jeg har vært i kontakt med legevakten, de kunne ikke ta ultralyd så da valgte jeg å bli hjemme. Hun jeg snakket med sa at sålenge mengdene var små, var det ikke grunn til bekymring.

Men dere vet vel sikkert like godt som meg at man slutter ikke å bekymre seg sånn helt med en gang.. :p

Det sies at man kan blø av sex, men det gjelder kanskje penetrering..? Jeg vet ikke.. jeg blødde også nå i uken etter sex.
Noen SA er det nok ikke viss det ikke tar seg opp. Men ha gjerne MA i bakhodet.
Håper det er ufarlig [emoji173]️

Det sies at man kan blø av sex, men det gjelder kanskje penetrering..? Jeg vet ikke.. jeg blødde også nå i uken etter sex.
Noen SA er det nok ikke viss det ikke tar seg opp. Men ha gjerne MA i bakhodet.
Håper det er ufarlig [emoji173]️

Tusen takk for svar [emoji173]️

Det skal jeg. [emoji4] God klem til deg!

Jeg fikk også en liten blødning etter sex. Veldig liten vel og merke, men nok til å gi bekymring. Også en etter en anstrengt tung tur. Men begge varte kort og var bare flekker på papiret. Håper dine blødninger ikke er alvorlig.

Jeg fikk også en liten blødning etter sex. Veldig liten vel og merke, men nok til å gi bekymring. Også en etter en anstrengt tung tur. Men begge varte kort og var bare flekker på papiret. Håper dine blødninger ikke er alvorlig.

Åh, kanskje du sier noe der, for jeg gikk en lang tur i dag også, kanskje dette i sammenheng utløser blødning? Jeg har vært megasliten i hele ettermiddag, etter en gåtur på et par timer... er tydlig at man ikke orker det samme lenger. Har ikke blødd stort i kveld, så dette lover bra [emoji4][emoji8] Tusen takk for at dere svarer, det roer ned et urolig hjerte. [emoji294]️

Litt småblødninger her og etter hver gang vi har hatt sex. Men ingen smerter. Har gitt seg etter en dag ca. Og bare på papiret liksom. Men man blir bekymret ja.. ikke noe å tenke på prøver jeg og overbevise meg selv om hehe

Litt småblødninger her og etter hver gang vi har hatt sex. Men ingen smerter. Har gitt seg etter en dag ca. Og bare på papiret liksom. Men man blir bekymret ja.. ikke noe å tenke på prøver jeg og overbevise meg selv om hehe

Det tror jeg du har veldig rett i. Er godt å høre at man ikke er alene om sånt, man får aldri nok bekreftelse på slikt [emoji7][emoji177][emoji294]️ tusen takk! Jeg har vært veldig rolig i kveld, tror det hjelper på også[emoji4][emoji5]

Krysser fingrene for at det ikke er noe gale. Hadde småblødninger i starten av svangerskapet med første selv, det også gikk bra. Så lenge det ikke tar seg opp eller du ikke får magesmerter i tillegg. Har hørt at det for noen er vanlig å få småblødning i tiden rundt man normalt har mens i hver mnd også!

Håper det var helt uskyldig. Høres jo ut som du har funnet årsaken.

Var kun det igår, vært fin nå i dag [emoji4] Takk for at dere svarte [emoji8][emoji177]

Back
Topp