Litt blødning nå og da??

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Er det mange som har opplevd å blø litt nå og da i svangerskapet, da helt uten at man har anstrengt seg eller hatt sex etc? Uten at det har vært ma, sa, ta...

Jeg hadde jo en blødning da jeg var 6+2, men det var ikke noe galt. (ble undersøkt), i dag har jeg hatt litt spor av blod i utfloden igjen (ikke brunt). Blir jo litt stressa av alt dette her. Nærmer meg jo 12.uke og vil at dette skal gå bra! ! !

Jeg blør enda og har blødd hele tiden[;)] Legen og jordmor sier at sporblødninger ikke er uvanlig, men når det virkelig begynner å BLØ skal du ta deg en tur på sykehuset[&:] Så det er nok ikke noe problem[;)]

Takk [:)]
jeg satser på at alt er i orden. Det er jo foreløpig bare snakk om spor i dag, ikke noe flom.. Får satse på at en god natts søvn og en rolig formiddag i morra gjør susen.

jeg har oxo hatt en del blødninger. vært inn og ut på kk i bergen,sist var jeg 14+4 da hadde jeg foreliggende morkake,den har snudd seg no. syntes det er psykisk terror jeg.

ja, blir en smule stressa av det![:'(]

(jeg skal liksom ta det litt med ro pga blodtrykket også da..)
Men nå skal jeg prøve og tenke positivt i kveld. Så får vi se hva som skjer i natt/ i morgen. Mulig jeg er en av de som skal ha sporblødninger gjennom svangerskapet. vet jo aldri åssen kroppen vil reagere når det er første gangen.

Back
Topp