Litt bilder herfra

monicabebe

Forumet er livet
Litt gjøgling ved treet!
Et forsøk på familiebilde på julaften!
LITT elektrisk hår på Junior Lekeland
Herlig med badebøtte
Se jeg krabber og jeg har kledd meg ut som en kanin!

Så nydelige Maja og Mari er[:D] Begge har forandret seg masse og spesielt Maja, men nå er det jo evigheter siden jeg har sett henne da[;)] Langt hår har hun også fått. Herlig[:D] På det øverste bildet synes jeg Maja ser veldig lang ut. Er hun det??[;)] Husker at begge jentene våre var en av de korteste da de var små hehe..

Klem

Maja er ikke veldig lang. Målte henne nå og da var hun 96 cm. Så hun er nok under gjennomsnittet[:D]

Men lang i forhold til hva hun har vært da!

Så skjønn familie[:)] Og så skjønne jenter du har![:)]

Herlig familie dere er[:D] Og jentene er jo bare helt spiselige

Så fine jenter du har.[:)] ARtig å få se bilder av dem, for det er ikke så ofte.

Så fin Maja var i bunaden sin, og hun har blitt så stor, det synes jeg også! Lekeland ser kjempemorsomt ut - tror vi må prøve å få til en tur på lekeland i Ålesund en gang jeg. Og så skjønne Mari da - hun var jo så bitteliten da  vi besøkte dere i sommer, hva har skjedd??[:D]

Så herlige jenter, og nydelig familie.

kjempefine bilder [:D][:D][:D]

ORIGINAL: lenemor

Så fin Maja var i bunaden sin, og hun har blitt så stor, det synes jeg også! Lekeland ser kjempemorsomt ut - tror vi må prøve å få til en tur på lekeland i Ålesund en gang jeg. Og så skjønne Mari da - hun var jo så bitteliten da vi besøkte dere i sommer, hva har skjedd??[:D]

Jeg veit...hun har blitt så utrolig stor!!

Back
Topp