Litt bilder fra gutterommet!

Kaizer

Forumet er livet
Jeg er ikke ferdig, men tenkte å vise dere noen bilder fordi [:D]
Hvis noen har tips til hva jeg kan gjør der inne, hyl ut! Setter pris på all inspirasjon [:)]

Sovekroken [:)] Bildet er et lerret med stoff kjøpt på "stoff og stil"!

Bilder malt av min svigerinne

Bokstavene henger på yttersiden i fotenden av sengene

Også selvfølgelig noen skrytebilder!

blir nok et veldig fint rom!

Så flott rom!!  Ingen tilfeldigheter der, nei [;)] Knallstilig med bokstavene på sengene!!! Hvor har du kjøpt de?

ORIGINAL: Lisemor_

Så flott rom!!  Ingen tilfeldigheter der, nei [;)] Knallstilig med bokstavene på sengene!!! Hvor har du kjøpt de?

Randesund lysstøyperi! [:D]

Koselig [:D][:D][:D]

Fint gutterom.. skjønne gutter [;)]

Så fint rom guttene dine har [:D] likte alt jeg, tror kanskje jeg må kopiere deg igjen [;)] hvis jeg får tak i litt sånn stoff [8D] kan jo uansett kopiere idéen med å bruke stoff [:D]

Du får bare fortsette å legge ut bilder for å inspirere meg [8D][:D]

Så fint det er [:D][:D]

Så koselig rom de nydelige gutta dine har da [:D]

Fint gutterom og nyyyydelige gutter. Bokstavene var veldig stilige ja [:)]

Så koselig de har det[:)] Og fint stoff du har funnet! Og selvfølgelig; nyyyyydelig gutter
Passet jo fint å sette bokstavene på senga, vi har også sånne bokstaver men har ikke tenkt at de kan stå på senga.

ORIGINAL: overasket

Så fint rom guttene dine har [:D] likte alt jeg, tror kanskje jeg må kopiere deg igjen [;)] hvis jeg får tak i litt sånn stoff [8D] kan jo uansett kopiere idéen med å bruke stoff [:D]

Du får bare fortsette å legge ut bilder for å inspirere meg [8D][:D]

Så koselig! [:D] Skal fortsette jeg, helt til noen stopper meg [8D]

ORIGINAL: guttasmamma!

så nydelig!!!

Si meg,maler din svigerinne bilder hun selger også?Liker stilen og kunne kansje tenkt meg noe[:)]

Tja, hun maler iallefall litt på bestilling [:D] Men hun bor i Sandnes da...

ORIGINAL: *blomsterpia*

Så koselig de har det[:)] Og fint stoff du har funnet! Og selvfølgelig; nyyyyydelig gutter
Passet jo fint å sette bokstavene på senga, vi har også sånne bokstaver men har ikke tenkt at de kan stå på senga.

Fant ut de passet fint på senga, så vet alle hvilken som er hvem sin seng [8D] Festet de, som skrevet, på yttersiden i forenden... Vil ikke risikere at de skal klare å få tak i den på noen måte [:D]

Back
Topp