Litt bilder fra bursdagsfeiring i dag :)

[miss]

Forumet er livet
Berre ein sånn heads up, blei litt store bilder!!!!!

Har berre kopiert dei i frå FB, der ligg resten for dei som er venn med meg og kan sjå,
er berre eit par eg legg ut her no![:)]

*NB IKKJE qoute, fjerner dei i morgon ein gong*

*borte*

Nydelig jente og bilder [:D] Så ut som dere hadde en kjempe fin feiring[:D]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Nydelig jente og bilder [:D] Så ut som dere hadde en kjempe fin feiring[:D]

Takk [:D][:D] var ein kjempe-koselig dag! I morgen blir det ny feiring med svigers og mine foreldre og besteforeldre[:)] måtte ta feiringa litt på forskudd for sambo reiser ut på jobb på mandag og er desverre vekke på selve 1-årsdagen! Men sånn er det no berre. Uansett så er det jo greiest å ta feiringa i helga, passer best for flest då, og ikkje midt i den ellers travle kvardagen!![;)]

Nydelige bilder[:)]

ORIGINAL: Augustprinsessa

Nyyydelig lita jente!!
Så ut som hun storkoste seg på dagen sin[:D][;)]

Så fin bursdags jente[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Augustprinsessa

Nyyydelig lita jente!!
Så ut som hun storkoste seg på dagen sin[:D][;)]

Nydelige Mari Gratulerer så mye med ettåring![:D] 
Stilig kjøkken foresten[:D]

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååeh!!! SÅ stor hun har blitt!!!!!!!!!!! Nydelige Mari! Ser ut som dere har storkost dere! Gratulerer så mye på forskudd med den store dagen! [:)]

Tusen takk alle sammen for koselige kommentarer!![:D][:D]

Feiringa i dag var storveis den også! Med søskenbarn, tanter og onkler, besteforeldre og oldeforeldre!!
Det var rett og slett FULLT hus! Og snuppa har fått SÅ masse fint! Klær, leiker, gåbil og utedress!!
Rart at 1 år snart er gått.. Tenk på dagen i dag, søndag 30. i fjor da så klart, hadde me alt vært 1 time på sjukehuset og ting var i gong.. Gu så fort det går!!![:D][&:][:D]

Back
Topp