Lava86 Forelsket i forumet 20 Jan 2011 #1 En glad Oliver:) En ikke fult så glad Oliver:P Tenk at han har vært så litn:)
Lava86 Forelsket i forumet 20 Jan 2011 #4 ORIGINAL: MariaMommy Sååå nydelig Ser ut som han har fått mamma sine øyne [:)] Takk:) gått at har noe fra meg da, resten er fra pappaen:P
ORIGINAL: MariaMommy Sååå nydelig Ser ut som han har fått mamma sine øyne [:)] Takk:) gått at har noe fra meg da, resten er fra pappaen:P
ella1 Gift med forumet 20 Jan 2011 #7 jeg må slutte å se nyfødt bilder,for pluttselig sitter jeg der med nummer 2!![8D] Han er nydelig,.-både blid og ikke blid[;)]
jeg må slutte å se nyfødt bilder,for pluttselig sitter jeg der med nummer 2!![8D] Han er nydelig,.-både blid og ikke blid[;)]
*Grey* Elsker forumet Mailykke <3 21 Jan 2011 #11 hehe.. så herlig det sur bilde var[:D] han er skjønn[:D]
funnybunny85 Elsker forumet 21 Jan 2011 #14 så nydelig! :) hehe skikkelig sinna-fjes... rart åssen di til og med kan være smukke når di er sinna :)
så nydelig! :) hehe skikkelig sinna-fjes... rart åssen di til og med kan være smukke når di er sinna :)