Litt bilder av kattungene

LilleBall

Forumet er livet
Ja, første natten har vært spennende.. Masse piping fra skapet, men vi har nå fått sove litt iallefall da [:D]

Tok noen vilder idag jeg tenkte dere skulle få se, ikke de beste bildene, men shit au..

De er bare så herlige altså

Hvor på vestlandet da?? [:D] hvor langt er det å khøre fra Halden tror du?? [:D]

De var bare nydelige da [:D]

Så deilige de va då!! [:D]
Synd eg er allergisk.. [:(]

Hehe.. tar nok iallefall 5 timer tror jeg.. Bor i kvinnherad [;)][:D]

Ja, de er bare så nydelige, og finere blir de for hver dag som går!! [:)]

Ååååå så skjønne da!!

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hehe.. tar nok iallefall 5 timer tror jeg.. Bor i kvinnherad [;)][:D]

Ja, de er bare så nydelige, og finere blir de for hver dag som går!! [:)]

Aner ikke hvor det er men det er nok litt langt da.. [8|] 
Men hadde vært koselig å få en sånn nydelig baby pus [:D]

ÅÅ! Så fiiin dæm va! [:D][:)]
Skikkeli nuskat! [;)]
Om tre ukers tid så får du mye styr me så mange små! [;)][:D]

Ja, tror dessverre det er litt langt [:(] Veldig synd for jeg vet de hadde fått det fint hos dere.

Almyrida81: Ja, du bor jo bare ett veldig langt steinkast unna så det er dumt dere ikke kan ha..

GravidLisska: hehe, tuller når?! [8D] Vi tengte på det igår kveld og må ærlig innrømme vi lurte på hva vi hadde gjort.. hehe.. [:D] Men vi SKAL klare det uansett, vi er to dyrekjære mennesker så dette skal gå fint har vi bestemt oss for [:D][:)]

Så nydelige!!

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ja, tror dessverre det er litt langt [:(] Veldig synd for jeg vet de hadde fått det fint hos dere.

Almyrida81: Ja, du bor jo bare ett veldig langt steinkast unna så det er dumt dere ikke kan ha..

GravidLisska: hehe, tuller når?! [8D] Vi tengte på det igår kveld og må ærlig innrømme vi lurte på hva vi hadde gjort.. hehe.. [:D] Men vi SKAL klare det uansett, vi er to dyrekjære mennesker så dette skal gå fint har vi bestemt oss for [:D][:)]

Hehe! Jada, det går nok bra! [;)]
E bare arti ska du se[:)][;)]

Ja, er masse kos med slike søte små.. Må bare holde de vekk fra hunden vår [&:]

~Ludvik's mamma~ nå må du komme og se så den ikke detter for langt bak

ORIGINAL: Camilla_81

Ååååå så skjønne da!!

håper du får gitt bort de du skal gi bort!![:D]

awww, kattunger er noe av det herligste som finnes [:)] Her blir det nok ikke noe kattunger på en stund, siden kattene våre er kastrert og sterilisert... menmen, er jo et slit å få gitt dem bort, så det er vel like greit at de ikke får unger [8|]

Åh..er så svak for katter. De var nydelige!!!!

Back
Topp