Litt betryggende lesing

KathMor

Forumet er livet
Håper det går fint når tiden kommer for oss [:)] Gikk jo faktisk overraskande greit når Ruth var på besøk - annet enn at hun våknet så tidlig, og da våkna jo Emma og....

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article622450.ece

jah, blir spennende å ser åssen d blir... om de trives, og ikke våkner av hverandre og sånt... lydene osv... men barn omstiller seg jo fooort, så, d går nok fint... viss ikke så får james klare seg uten kontor [:D]

ORIGINAL: Bebibooms

jah, blir spennende å ser åssen d blir... om de trives, og ikke våkner av hverandre og sånt... lydene osv... men barn omstiller seg jo fooort, så, d går nok fint... viss ikke så får james klare seg uten kontor [:D]

Kremt kremt host host... Har du møtt mannen min eller [:-] tviler sterkt på at han gir fra seg det gitt... så som alt annet, så bare MÅ dette gå! Rett og slett!!! [&:][8D]

Tror ikke det skal bli noe problem!![;)]
Brødrene mine delte rom lenge, minste var baby da de flytta sammen...[:)]

Ungene deler rom her ( rommet er vel 4 m2 og knøttlite ) det går greit, bortsett fra at storebror hopper oppi senga til snuppa og vekker henne gryyytidlig om morgenen) de leker ikke noe særlig der inne,er så trangt. og jeg pleier ha vinduet på fullt gap timene før de legger seg. Gleder meg til og få flere soverom,slik at de ikke går oppå hverandre hele tiden ( Blir fort litt slåssing)

men foreløpig går det greit,våkner en av de bærer vi den ene i vår seng slik at de ikke vekker hverandre.

Samma her holdt jeg på å si, her er det max 3x3 meter tror jeg... så når Isabelle flytter inn flytter alle lekene nesten ut på stua igjen [>:] Emma er forsatt i sprinkel seng, og vil trolig være det LENGE, ikke plass til større sen gog denne sengen kan man ikke ta ned den ene siden på.. *sjekke om man kan det på Isabelle sin*

Hadde jeg kunne valgt så hadde de hatt hvert sitt rom... men i 1 1/2 / 2 år må det nok være sånn [:)]

Det blir samme rom her også etterhvert. vi ar bare to rom i kjelleren og det er uaktuellt og ha barna eller oss selv på loftet med det første. Denne artikkelen var jo bra med hensyn til våre planer også[:)][:)]

Back
Topp