litt bekymret..

lillespirekomtiloss

Blir kjent med forumet
Har alle masse utflod? hører jo hele tiden at det er veldig vanlig i begynnelsen..hadde det de første dagene jeg også, men nå har jeg nesten ingenting...[&:] er litt bekymret for at noe er galt...[8|]

Ja jeg har merket at det er mer enn før. Men de siste 3 dagene har det vært litt brunlig (!!)
Men jeg vet at det er vanlig at mange opplever det, uten at det skal være noe unormalt.. Men det er ikke noe gøy at det er farge på det! Så lenge det ikke er friskt blod, noe det er langt ifra i mitt tillfelle (puh!) så skal det jo ikke være farlig... sant?

Synes jeg har fått mer og mer hvit utflod jeg.. ganske normalt har jeg lest.

Jeg oxo har en del utflod[:'(] Ekkelt... Kjennes ut om om det renner/fosser ut... Akkuratt som o jeg skulle hatt mensen[>:] Så jeg får litt panikk og blir redd for at jeg blør igjen... Men kommer på do og det er ingen ting annet enn noe hvitt og litt gul aktig klissete utflod[:'(]

uff jeg har masse[:'(] i tillegg til voldsomme magesmerter.. Ligger bare på sofaen nå og krysser fingrene. trur det er blod hele tiden, men foreløbig er det bare utflod. 

hmm...får bare håpe på det beste da...ser at alle dere har mye utflod, mens jeg har nesten ingenting nå lenger.[&o]
huff! kansje jeg må ringe legen i morgen da og spør om jeg kan få tatt en blodprøve...[8|]

Jeg har ikke noen sinnsyke mengder som fosser ut,hehe.
Så vil nok tro det varierer litt,har hatt litt,men ikke sånn super ille.

Men,er du urolig så er det jo aldri dumt å snakke med noen som kan litt mere om saken [:D]

Back
Topp