Litt bekymret...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Jeg er litt bekymret nå... Vasket og ordnet i huset i går, og ettersom det er så sykt mye fluer her bestemte jeg meg for at nå skulle jeg gjøre noe med det. Åpnet derfor vinduet og verandadøra i den ene gangen på videt gap og sprayet noe radarliknende i karmene. Hadde et tykt håndkle rundt munnen og nesen mens jeg sprayet, og gikk rett ut av rommet og stengte døra etterpå. Kjente ikke at jeg pustet i meg noe, men etterpå ble jeg veldig bekymret for om jeg likevel kan ha fått i meg noe, og at det da kan være negativt for eggene jeg ruger på.

Huff, er vel en utrolig dum ting å spørre om, men jeg klarer ikke å få det ut av tankene... Er det noen som vet om disse midlene er så farlige at dette kan være farlig for eggene selv om jeg ikke kjente noe?

ORIGINAL: Apple

Med så god utlufting og håndkle foran nese og munn går det sikkert helt bra! [:)] 

Jeg kjenner igjen frykten for å utsette embryoene for noe... Og jeg kan love deg at det ikke blir lettere utover svangerskapet heller. Om det er noen trøst. [;)][:D]

Signerer denne.

Så nøye du var med utlufting og bind foran munn og nese, kan det umulig være mye du evt har fått i deg. Og siden det er så tidlig at eggene sannsynligvis ikke har festet seg ennå, eller nettopp har gjort det, så tviler jeg på at det er opprettet noen forbindelse mellom deg og eggene ennå. Så du har neppe noe å frykte[;)] Men det er veldig bra at du er så forsiktig da[:D] 

Det er bra dere beroliger meg litt, men heretter skal jeg uansett være veldig forsiktig. Kan forresten nevne at middelet jeg brukte var noe som heter Permetrin Ekstra.

Back
Topp