Litt bekymret..

N-40484132

Flørter med forumet
Er 9+2 i går begynte jeg å bli dårlig, i form av feber å forkjølelse. Er i tilegg veldig sliten fra før.. presset meg til kveldsvakt i går, men overlevde så vidt.tok en sykedag i dag, og har fri i morgen, så det er deilig. (Jobber torsdag-fredag og lørdag)
Når jeg koster får jeg innmari vondt i magen, og har i dag kjendt stikking i livmoren. Typ smertefullt. Har ikke ul før 13+1.. har tidligere opplevd missed abortion hvor baby døde i uke 9 uten t jeg visse dette. Fikk sett det på privat ul i uke 12.. kan jeg «miste «v kraftig forkjølelse ? Burde jeg bestillt en privat ul før den i uke 13+1 for å bekrefte om ting er som di skal? Vet livmoren kan stikke, men dette er smertefulle hogg
 
Er 9+2 i går begynte jeg å bli dårlig, i form av feber å forkjølelse. Er i tilegg veldig sliten fra før.. presset meg til kveldsvakt i går, men overlevde så vidt.tok en sykedag i dag, og har fri i morgen, så det er deilig. (Jobber torsdag-fredag og lørdag)
Når jeg koster får jeg innmari vondt i magen, og har i dag kjendt stikking i livmoren. Typ smertefullt. Har ikke ul før 13+1.. har tidligere opplevd missed abortion hvor baby døde i uke 9 uten t jeg visse dette. Fikk sett det på privat ul i uke 12.. kan jeg «miste «v kraftig forkjølelse ? Burde jeg bestillt en privat ul før den i uke 13+1 for å bekrefte om ting er som di skal? Vet livmoren kan stikke, men dette er smertefulle hogg

Tviler på du kan miste pga forkjølelse, men ville dratt på UL for å sjekke stå uansett, så kan det kanskje berolige deg
 
Er 9+2 i går begynte jeg å bli dårlig, i form av feber å forkjølelse. Er i tilegg veldig sliten fra før.. presset meg til kveldsvakt i går, men overlevde så vidt.tok en sykedag i dag, og har fri i morgen, så det er deilig. (Jobber torsdag-fredag og lørdag)
Når jeg koster får jeg innmari vondt i magen, og har i dag kjendt stikking i livmoren. Typ smertefullt. Har ikke ul før 13+1.. har tidligere opplevd missed abortion hvor baby døde i uke 9 uten t jeg visse dette. Fikk sett det på privat ul i uke 12.. kan jeg «miste «v kraftig forkjølelse ? Burde jeg bestillt en privat ul før den i uke 13+1 for å bekrefte om ting er som di skal? Vet livmoren kan stikke, men dette er smertefulle hogg
OMG! Jeg har akk kjent på det samme. Jobber innen helse og måtte sette meg ned på huk på jobb idag pga stikk/strekk i livmor som var smertefullt. Dette har komt og gått ila dagen. Har ingen blødning. Ifra uke 9 vokser fosteret fortere og livmoren utvides. Jeg prøver å berolige meg med det da jeg såg bankende hjerte igår 8+6 igår.
 
Man mister ikke på grunn av en forkjølelse. Men jeg vet at når uroen først har satt seg så er den vanskelig å bli kvitt. Så om du får det lettere er det kanskje verdt en ultralyd før.

Jeg og kjenner mye stikninger og føler meg til tider veldig støl i nedre del av magen. Så hjertet banke for to uker siden, og føler ikke stikninger er grunn til bekymring. Føler nesten det roer meg for da vokser nok livmoren. Men å nyse gjør veldig vondt blant annet, og brå bevegelser. Jeg hadde en MA som ble oppdaget 8+6, og da kjente jeg aldri de stikningene som jeg har nå.
 
OMG! Jeg har akk kjent på det samme. Jobber innen helse og måtte sette meg ned på huk på jobb idag pga stikk/strekk i livmor som var smertefullt. Dette har komt og gått ila dagen. Har ingen blødning. Ifra uke 9 vokser fosteret fortere og livmoren utvides. Jeg prøver å berolige meg med det da jeg såg bankende hjerte igår 8+6 igår.
Bankende hjerte er bra har prøvd å sett på ul timer, neste ledige er om to uker, som blir to uker før jeg skal. Prøver å kople det litt ut, og heller se Ann, å evnt ringte om jeg blir mere bekymret. Har vært gravid flere ganger og mistet flere ganger, bare husker ikke følelsen. Blør ikke, så fåe slappe av å heller ta det litt rolig på jobb
 
Stikkinger er veldig vanlig, og det kan være skikkelig ubehagelig. Jeg har også hatt det mye, samt murringer og menssmerter. Har også hatt ufarlige små blødninger tidlig.
Det er vanskelig å ikke bekymre seg!
 
Jeg vil bare si at jeg hadde kraftig lungebetennelse da jeg var 6 til 8 uker og det gikk fint med fosteret. Jeg var veldig redd, men det gikk bra. Den lille har vært helt fin når vi har sett den. Jeg tror stikkingene er bra tegn, jeg har hatt masse av det. Det er alltid litt skummelt, men jeg slet ikke med stikking da jeg mistet MA i uke 10 tidligere i år.
 
Har også hatt/har mye stikkinger og har hatt det ganske lenge -er 9+1 i dag. Har også opplevd tidvis at jeg får «vondt» i livmoren når jeg nyser, men har sett et bankende hjerte i ettertid :Heartred
Jeg tror det er mange ting som er veldig vanlig, men vi snakker mest om kvalme og trøtthet som symptomer for graviditet, men det er jo myyye som skjer med kroppen:smiley-ashamed004
 
Ringte lege for sykemelding ut uken, di ville ha meg inn. Har i dag i å går «mistet» litt symptomer.. ikke så oppblåst eller ikke ømme bryster, kan nevne dette, men usikker på om han har no ul der for å sjekke eller om jeg blir henvist.. tviler. Får bare se
 
Ringte lege for sykemelding ut uken, di ville ha meg inn. Har i dag i å går «mistet» litt symptomer.. ikke så oppblåst eller ikke ømme bryster, kan nevne dette, men usikker på om han har no ul der for å sjekke eller om jeg blir henvist.. tviler. Får bare se
Lykke til, stor klem! ❤️
 
Ringte lege for sykemelding ut uken, di ville ha meg inn. Har i dag i å går «mistet» litt symptomer.. ikke så oppblåst eller ikke ømme bryster, kan nevne dette, men usikker på om han har no ul der for å sjekke eller om jeg blir henvist.. tviler. Får bare se
Lykke til ❤️
 
Back
Topp