Litt bekymret

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Våknet ca 5 i natt og følte meg uvel.. Kvalm,uvel og en skikkelig trang til å gå på do.
Sitter her fortsatt i sengen og føler meg uvel,litt små svimmel og ikke helt frisk rett og slett.. Kjennes ut som at jeg har litt hjertebank av og til. Er uke 38+3 og førstegangsfødende.
Noen som har opplevd lignende? Kan hende jeg bare begynner å bli syk,er første gang i graviditeten jeg er kvalm hvertfall..

Morn! Ring fødeavdelingen og hør hva de sier, man skal være ekstra påpasselig så tett på terminen. Opplevde ikke kvalm, men hadde selv svangerskapsklø og ringte, de la meg inn etter en blodprøve samme dagen.

Følte meg slik også, fødte samme dagen :) kan være et tegn!

Morgonen når jeg fødte nr en så var eg kvalm og gikk mye på do. Magen fikk tømt seg. Noen timer senere gikk vannet, og hun ble født :) kan kanskje være noe kroppen forberede seg til? Men ring føden og hør, så blir du nok mer betrygget :) lykke til uansett!

Jeg våknet kl. 4 en natt i uke 37 eller 38 og var veldig kvalm og våken. Jeg satte meg inn i stuen og drakk litt brus og spiste meg noen sjokoladebiter, mens jeg surfet litt på nettet. Etter en time ble jeg trøtt og gikk og la meg igjen. Har vært litt på og av med kvalme etter det. Det kommer gjerne når jeg trenger å hvile eller spise, slik som i første trimester.

Hvordan går det?

Jeg hadde en slik dag i går hvis jeg måtte legge meg litt forsiktig jeg var kvalm og svimmel og rett og slett følte meg dårlig... Gikk over etter en stund med modningsrier. Hørt at flere blir kvalme rett før termin. :)

Jeg ble dårlig før fødsel, var kvalm rundt en uke før, fikk voldsomme feberkramper og vondt i hele kroppen to dager før fødsel.
Håper det er noe på gang for deg:)

Hvordan går det?

Jeg hadde en slik dag i går hvis jeg måtte legge meg litt forsiktig jeg var kvalm og svimmel og rett og slett følte meg dårlig... Gikk over etter en stund med modningsrier. Hørt at flere blir kvalme rett før termin. :)

Var skikkelig kvalm,uvel og hadde mye mensmurringer - men gikk etterhvert over.. I dag føler jeg meg helt fin,så vet ikke om det bare var at jeg var litt dårlig eller om det kanskje er pga termin nærmer seg :-) venter hvertfall litt utålmodig nå! :-D

Jeg ble dårlig før fødsel, var kvalm rundt en uke før, fikk voldsomme feberkramper og vondt i hele kroppen to dager før fødsel.
Håper det er noe på gang for deg:)

Det gikk over utover dagen.. Men hadde mye mensmurringer og kynnere. I dag føler jeg meg helt fin.. Så ble hvertfall dessverre ingen fødsel på meg enda ser det ut som :-(

Var skikkelig kvalm,uvel og hadde mye mensmurringer - men gikk etterhvert over.. I dag føler jeg meg helt fin,så vet ikke om det bare var at jeg var litt dårlig eller om det kanskje er pga termin nærmer seg :-) venter hvertfall litt utålmodig nå! :-D

Følte meg helt fin dagen etter jeg og. Men slimproppen begynte å komme dagen etter da, så satser på at det er modning og har noe for seg! :) Utålmodig selv nå. :p

Back
Topp