Litt bekymret.... :/

Line 02

Flørter med forumet
Jeg gikk på do nå ista, og da jeg tørket meg var det så vidt jeg kunne skimte litt lyserosa på papiret. Er 5+3 idag. Jeg har ingen mensmurringer eller vondt i magen, men kjenner det litt i korsryggen. Jeg kjente jeg ble sikkelig bekymret nå, og redd det skal øke på....

Er det en påbegynnende abort er det dessverre lite du kan gjøre. For din egen del kan du ta det litt med ro, prøv å slapp av og heller tenk på at litt blod på papiret er fullstendig normalt. Murringene kan være så mangt, det trenger ikke nødvendigvis å være noe farlig. Krysser fingrene for deg <3

Jeg gikk for å legge meg nå, så får vi se hvordan det er i morgen. Ville jo tro at hvis det er en begynnende abort så ville det øke fort på... Når jeg var på do nå rett før jeg la meg så var det ingenting på papiret, og urinen er lys og fin. Satser på at det bare er noe som er normalt :) vi hadde sex sist for to dager siden, vet ikke om det kan ha noe å si så lenge etterpå med tanke på skjøre slimhinner...?

Skulle egentlig hatt eggløsning nå i forhold til syklusen min.. Vet ikke om det kan ha noe å si?

Skjedde med meg og rundt uke 4,5,7 og 8. Nervevrak hver gang men var liksom kun en gang og så vanlig etterpå. Men har vært så redd siden jeg har hatt 2 aborter i vinter som starta slik..

Noen ganger hender det seg det kommer blod på papiret uten noen spesiell grunn også. Synes måten du beskriver det på høres ganske ufarlig ut, hvertfall når det ikke var noe etterpå :)

Jeg har blødd i snart 2 uker nå (er 7+2 nå). Har vært på ul to ganger og alt er normalt.

Våknet nå, og har vært på do to ganger i løpet av morgenen, og nå var det ikke antydning til noe rosa eller blod :D
Har en del vondt i korsryggen om dagen, men vil jo tro at det er normalt?

Back
Topp