Litt bekymret

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hadde ikm på tirsdag og positive tester og blodprøver. Idag har jeg ganske mye mens smerter og ble litt bekymret. Andre som også har det nå?

Jeg har hatt ganske mye menssmerter frem til nå. De er litt avtagende men fortsatt litt nervøs når de kommer. Håper det går bra!

Smerter er ikke unormalt. Så lenge de ikke er kombinert med ar du blør også er det ufarlig. Det er livmora som vokser, noe som gir følelser som minner om når den tømmer seg. Helt vanlig.

Har også menssmerter i mage og rygg, liker det ikke. Alt for likt som som da det begynte med sa smerter :-S

Har også mye menssmerter i Ryggen og i magen:) Skal være helt normalt. men skjønner du er bekymret. Blir også det av og til. Men trøster meg med at det er normalt

Jeg har også mens-smerter :) er helt normalt. Men skjønner at du blir nervøs, for jeg hadde en sa i oktober.. men prøver så godt jeg kan å "glemme litt" at jeg har blitt gravid (selv om det er nærmet umulig)ved å ha ting å finne på hele tiden:) spiller gitar og synger, gjør husarbeide, tegner litt osv:) også spiser det jeg har lyst på (for det meste sunn mat) og gidder ikke å slutte å drikke kamille-te fordi noen mener det er skadelig osv. Det som hjelper meg er å tenke minst mulig over ting og tenker at det meste er normalt. Det er jo ingen sykdom å være gravid, men et mirakel :)! La kroppen jobbe og ikke bekymre deg :) :) jo mindre jeg kjenner etter, jo bedre føles det :)

Jeg har også mens-smerter :) er helt normalt. Men skjønner at du blir nervøs, for jeg hadde en sa i oktober.. men prøver så godt jeg kan å "glemme litt" at jeg har blitt gravid (selv om det er nærmet umulig)ved å ha ting å finne på hele tiden:) spiller gitar og synger, gjør husarbeide, tegner litt osv:) også spiser det jeg har lyst på (for det meste sunn mat) og gidder ikke å slutte å drikke kamille-te fordi noen mener det er skadelig osv. Det som hjelper meg er å tenke minst mulig over ting og tenker at det meste er normalt. Det er jo ingen sykdom å være gravid, men et mirakel :)! La kroppen jobbe og ikke bekymre deg :) :) jo mindre jeg kjenner etter, jo bedre føles det :)
Støtter denne! Jeg har det på samme måte etter en MA for en liten stund siden.

Back
Topp