Litt bekymret ..

Bkno9673962

Første møte med forumet
Hei.

Er nå litt bekymret for at jeg kanskje er gravid, det står ikke høyt i tankene, men ligger smått bak i hodet. Jeg skulle hatt mensen søndag den 5.januar, eller det er da jeg starter på sukkerpillene, og normalt sett så kommer det enten da en til to dager etterpå avhengig av hvor aktiv jeg er i løpet av dagene, men det kom ikke noe, det kom ikke noe før torsdag den 9.januar, noe jeg mener er uvanlig for da er det to dager igjen før jeg skal tilbake på de andre pillene, ja dere skjønner det jo helt sikkert selv. Men så har det ikke vært ordentlig blod heller, det har vært mer rosa-aktig og jeg har heller ikke lagt merke til at livmorslimhinnen eller hva det heter har kommet ut heller. Så jeg er litt bekymret, dessuten så la jeg merke til i dag at jeg hadde blødd litt. Jeg har også vært en del uvell i det siste, men som sagt kan det hende at det bare er hodet mitt som spiller meg et puss.. Men vil være på den sikre siden så vill høre litt rundt.

Og igjen da håper på svar. :)
 
Hva med en test?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Ja har tenkt på det men tenkte kanskje å høre her først tilfelle det bare var jeg som spilte meg selv et puss, hehe :p
 
Hadde du vært på Før Svangerskapet nå og vært prøver hadde du nok fått beskjed om at dette kunne være en festeblødning.... Ta en test så slipper du å tenke mer på det i alle fall, men mindre du er gravid da :)
 
Hei.

Er nå litt bekymret for at jeg kanskje er gravid, det står ikke høyt i tankene, men ligger smått bak i hodet. Jeg skulle hatt mensen søndag den 5.januar, eller det er da jeg starter på sukkerpillene, og normalt sett så kommer det enten da en til to dager etterpå avhengig av hvor aktiv jeg er i løpet av dagene, men det kom ikke noe, det kom ikke noe før torsdag den 9.januar, noe jeg mener er uvanlig for da er det to dager igjen før jeg skal tilbake på de andre pillene, ja dere skjønner det jo helt sikkert selv. Men så har det ikke vært ordentlig blod heller, det har vært mer rosa-aktig og jeg har heller ikke lagt merke til at livmorslimhinnen eller hva det heter har kommet ut heller. Så jeg er litt bekymret, dessuten så la jeg merke til i dag at jeg hadde blødd litt. Jeg har også vært en del uvell i det siste, men som sagt kan det hende at det bare er hodet mitt som spiller meg et puss.. Men vil være på den sikre siden så vill høre litt rundt.
Og igjen da håper på svar. :)
Hei!
P-piller er veldig sikkert som prevensjonsmiddel dersom de blir brukt riktig og man ikke glemmer å ta pillen. Det er også vanlig å få mindre mens etter oppstart med p-piller. Du må være oppmerksom på at dersom du har hatt omgangssyke den siste måneden, så kan effekten av pillene reduseres. Noen medisiner kan også redusere sikkerheten av p-piller. Dersom du har vært frisk og husket å ta pillene til rett tid, så er det liten sjans for at du er gravid. Skulle du likevel ha symptomer på graviditet ( eks. kvalme, tretthet, større bryster) vil jeg anbefale deg å ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Beste hilsen Elin.
 
Back
Topp