Litt bekymret

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Plutselig så får jeg skikkelige mensensmerter/murring i magen og korsryggen. Er det noe jeg burde sjekke ut? Eller er det ganske normalt?? Er ikke hver dag, og jeg blør ikke. Hadde det ikke sånn med de to første.

Hi d litt sånn æ å, men trur itj d e nå farli! Men om du ha prata me legen din/jordmora, så kanskje du ha kjent at du slappe av litt meir? Om æ ha gått å tenkt på nå ein stund, så bli d som regel vær om æ ikke prate me nån :p

Hvor langt er du på vei da? Jeg har ganske mye murringer og ømhet, har merket at det er litt til å fra. Har funnet ut at spesielt hvis det er lenge siden nr. 2:P så kan det være ekstra ømt:P Også om jeg har litt luft, blir jeg ekstra øm og kjenner mere. Er nok helt normalt:)

Nei, har ikke det. Vil ikke virke helt hysterisk el da. Men skal ringe legen i morgen, for å prate med henne ang jobbinga, så kanskje jeg og kan nevne det da.

Er 7uker i dag. Har hatt det slik noen uker nå, men ikke hele tiden da. Kommer og går.

Polly84 skrev:
Er 7uker i dag. Har hatt det slik noen uker nå, men ikke hele tiden da. Kommer og går.

Oki:) Jeg er 7+3 idag, og jeg har hatt det sånn ca 2-3 dager før jeg fikk positiv test:) Så endel uker nå. Var ekstremt bekymret over dette i begynnelsen, men nå håper og tror jeg at det må være livmora som er virkelig aktiv og jobber for at dette skal gå riktig vei:) Men jeg kommer til å nevne det til legen til uka, at jeg kjenner myyye. Alltid greiest å høre fra legen at det er normalt:)

Back
Topp