Litt bekymret...

Metz

Flørter med forumet
Har litt vondt i høyre side av livmoren... flere som opplever dette?? Kan ikke huske det fra forrige svangerskap. Er 7+3 i dag..

det er helt normalt, det er bare musklene rundt livmora som strekker på seg!

Tusen takk for svar :-) :-) :-)

Har hatt vondt nede i sidene jeg også. Ene dagen kan det være høyre, og den andre dagen venstre, og til og med midt foran noen ganger. Jeg ble også bekymra, for huska ikke disse vondtene fra mine forrige svangerskap! Tok kontakt med legen min, og fikk det forklart at det kom av at livmora vokste. Alt skal vi nå lure på også  Tror lista mi til første kontroll blir lang!

Huff da...hvis det blir mer smerter og ikke litt vondt så burde du kontakte lege. Litt vondt som voksesmerter er normalt, men smerter skal undersøkes av lege! Håper det går over og bekymringen forsvinner...

Ja her også er det noen ganger på andre siden og foran, men vært mest på ene siden... jeg må jo bare fibne noe å bekymre meg over... ;-) sist hadde jeg masse blødninger, så kanskje jeg bekymret meg så mye over de at jeg ikke tenkte sånn over slike vondter.. ;-) er ikke veldig vondt, når jeg gjør ting tenker jeg ikke på det... Tenker vel for mye :-) takk for svar:-)

Back
Topp