Litt bekymret....

Longelang87

Blir kjent med forumet
Jeg tok en graviditets test i dag bare for å se om jeg kunne få en "mer" positiv test, men den var like svak... Og da mener jeg VELDIG svak.... :-/ Blir da redd for at det kan bety at svangerskapet ikke utvikler seg som d skal... At jeg skal miste eller at jeg kan være gravid utenfor livmoren eller noe.... Er det flere her som kun har fått en svak svak positiv test? Håper på noen svar på hvorfor det kan være slik....

Med meg tok det en stund før de ble skikkelig sterke.  Så lenge du ikke blør er sikkert alt i orden.  Ta en ny om noen dager og se=)

Ikke opplevd det, alltid fått sterkere, men er nok ikke noe galt. Ta en ukeindikator test evt og se hvor mange uker den sier

Jeg tok jo en digital test med uke indikator før helga, den viste gravid 1-2....Jeg har såå mens murringer i mage og rygg så jeg tror jeg dør snart :-/ Venter såfall nr  nå og kan ikke huske at jeg har hatt slike smerter før, hmm...

Jeg har også hatt mensmurringer, men i går og i dag har je gikke kjent noe! Jeg tok en digital denne uken og fikk 2-3 uker. Du fikk 1-2 uker? Vi to er ca like lang på vei, men de to dagene mellom oss kan gi utslag. Kanskje du kjenner livmoren som vokser, "jo flere graviditeter, jo mer kjenner en". Har jeg lest og hørt. Håper alt er fint med deg og spiren... 

Ville ikke ha bekymra meg pga det. Vet det er vanskelig. 
Men jo mer man bekymrer seg jo verre blir ting.

*god klem*

Tusen takk for gode svar :-) Jeg tok en CB plus+ og fikk en sterk positiv test, så jeg får bare håpe at alt er i orden med spiren :) Jeg har litt mensmurringer, men tenker at det er vokse smerter.. Men jeg kommer til og ta en tidlig UL på Volvat i uke 7-8 for og se om svangerskapet er inntakt og at hjerte slår :) Håper på det beste.. Jeg vet at det ikke hjelper og bekymre seg, men ikke like lett alltid..

Back
Topp