Litt bekymret

Spirrevip

Elsker forumet
Jeg er litt bekymret, føler at jeg har mistet alle Graviditetssymptomene, og det er forsåvidt deilig det om de har gått over, men håper virkelig at det ikke er noe galt. Skal på UL 13 september så får vel vente til da, håper alt står bra til med lille spiren min. Har prøvd å finne hjertelyden med en sånn doppler, men har ikke klart det, er uansett litt for tidlig for det da.

Jeg har ikke mistet de men jeg er fortsatt urolig til tider.
Det som gjør meg urolig er at man går i så mange uker og gleder seg og når man endelig skal til legen så kan det være at det ikke har gått bra også har man måtte vente så lenge!
Skjønner at de ikke får gjort noe med det så tidlig men vi vil jo vite det når det har gått galt...
Kroppen kan jo fortsatt gi symptomer selv om utviklinga har stoppa for de det gikk galt.

Mener ikke skremme deg assa, måtte bare få det ut for jeg har tenkt på det i mange dager nå..

Så jeg skjønner bekymringa men alt er sikkert bra med deg:)

Heihei. Mest sannsynligvis så er alt bra. og den lillespiren synes bare det er på tide at mor får en fin dag. Vi er no litt rare vi gravide-er vi kvalme og har vondt i puppene så klager vi på det. Men når vi endelig får en symptomfri dag, så er det egentlig bare enda værre, for da dukker alle bekymringene for hvordan det er med spiren opp.

å finne hjertelyden er vel ganske vanskelig så tidelig-men plutselig har du den vet du, og da kan du puste lettet ut!

Lykke til:D

skjønner at man kan bli litt urolig av det, men alt er nok bra skal du se 

Vi er nok alle bekymret fra tid til annen,,og mange mister symptomene en dag eller flere -eller for godt! Hjertelyden skal du ikke stresse med,som du sier selv så er det altfor tidlig å forvente å finne den. Alt er nok bra skal du se, vi må beholde troa! :) klem til deg!

Sannsynligvis er alt i orden med babyen din
Jeg merker lite til at jeg er gravid, men var på tidlig ul for å finne termin datoen.
Der fant legen et bankende hjerte, og legen sa jeg var en av de heldige som ikke hadde plager enda.
Engster du deg for mye kan du jo ta privat ul? Krysser fingrene for deg for at alt er normalt.

3xS skrev:
skjønner at man kan bli litt urolig av det, men alt er nok bra skal du se 

Jeg mistet alle mine symptomer over natta da jeg var 9 uker på vei sist. Ble jo kjempebekymret og jo mer jeg søkte på nettet jo mer sikker var jeg på at det hadde gått galt.

Bestilte time til privat ul der vi fikk se at alt var i orden ;-) JM sa da at det var HELT vanlig at symptomene kunne forsvinne plutselig, eller komme og gå litt. Jeg hadde også nettopp gått tre nattevakter på rad, noe hu mente kunne ha rotet litt med hormonene...

hos meg går symptomene veldig opp og ned. Fra fredag til mandag kjente jeg så og si ingenting, og ble veldig bekymret. De to siste dagene har jeg kjent mer og blitt litt roligere igjen. Har flere ganger sittet med tlf i hånda for å bestille legetime for å måle hcg nivå, men har tenkt at jeg ikke skal være hysterisk gravid dame. Uff det er ikke lett, gleder meg til å kjenne daglige spark jeg :)

Skjønner bekymringen din, tror de fleste av oss kjenner på den ekle smaken i munnen om at noe KAN gå galt. Men vet du hva, sannsynligheten for at det går bra er veldig mye større! Og ihvertfall når man nærmer seg slutten på 1. trimester.

Jeg har heller ikke veldig mye symptomer. Det som er kontinuerlig er trøttheten og ømme brystvorter. Ellers er det ikke noe særlig som minner om at det vokser et liv inne i meg.. men så en liten knert med bankende hjerte igår allikevel.

Mitt forrige svangerskap var heller ikke veldig trøblete og stappfullt med symptomer, men ut kom en frisk gutt
Vi er bare heldige som ikke ligger langflate!

Dette er mitt første svangerskap, og jeg har hatt mange rare symptomer i begynnelsen, men no har de blitt mye mindre at jeg har bare ømme bryster og er som oftest trøtt.

BV.no skrev til meg som er 8+5 selv om jeg er 9 uker på vei i dag:
HAR DU INGEN ELLER FÅ SVANGERSKAPSTEGN? Ingen er like normalt og vanlig som mange, og betyr ikke at noe er galt.

Nyt svangerskapet selv om symptomene er der eller ei! ;)

Takk for alle støttende ord. Vi skal på privat UL om to uker, og det er jo ikke så lenge til. Gleder meg til den UL er over så jeg vet at alt er som det skal være. Mitt forrige svangerskap hadde jeg svært få symptomer, det eneste var at jeg var ekstremt trøtt og sov nesten hele tiden. Denne gangen har jeg vært veldig kvalm og hatt en del magesmerter frem til for en uke siden, da alt ble borte, Det er jo forsåvidt ganske deilig det, men jeg bekymrer meg veldig fort. Men får bare satste på alt er som der skal.

Back
Topp