Litt bekymret...

1rosa+1til?

Elsker forumet
i dag er jeg 7+1 og ikke merket noe til kvalmen... så er litt bekymret... skal vel egentlig bare være glad jeg ikke er kvalm i dag... men jeg har jo nok av symtomer og ta av hehe... men savner lissom kvalmen litt:S rart det der,,,

Skjønner deg veldig godt og har det akkurat likt, men plutselig kommer den tilbake skal jeg love deg;) Symptomer går i bølgedaler:) Heldigvis er det ikke lenge før du får se den lille spiren din på ultralyd:)

nei bare 3 dager igjen nå hehe... Håper så indelig at det har gått bra og at noen har vokst masse på denne en og en halv uka som da skal ha gått hehe... Merker det knyter seg i magen bare jeg tenker på neste ul[X(]

Ååå. så nydelig det skal bli å bikke 12-13 uker, eller komme seg uti de ukene hvor en faktisk kan begynne å kjenne liv inni der, da slipper vi å ha alle de bekymringene[:)]
Er jo blitt en trend, her inne og på desember 10, å spontan abortere om dagen....må de neste ukene gå fort, og at våre små klamrer seg fast så lenge[:)]

Ja, skjønner at du er nervøs, men det er jo et god tegn at du er kvalm og har andre symptomer:) Det vil gå bra og håper virkelig at du vil se et bankende hjerte:)

Som noen skrev.
: Du vet du er gravid når du vil være kvalm (eller noe sånt).

Her går det også opp og ned med den kvalmen;)

Hehehe...Må si jeg føler med deg...

Selv ser det ut til at det endelig har stoppet å blø her, men nå er jeg jo begymret for det da...[8D] Men kvaaalmen har kommet sniiiiiiikende inn her...Kanskje din stakk hit til meg[:-]

Går nok bra... Noen mister symptomer nå, andre senere...

Hehe ja er jo godt at kvalmen har tatt seg en liten ferie... Merket den så vidt litt når jeg stod opp i dag... Men den gikk over så fort jeg fikk tatt meg noe mat hehe... Ja det er vel helt normalt å bekymre seg for masse rart når en er gravid...

De symptomene jeg har i dag er ikke til å ta feil av:

Små uggen
Kjempe trøtt(selv om jeg har sovet i nesten 12 timer)
Puppene er såre og DIGRE...
Matlyst ut av en annen verden
Litt små murringer i magen

Back
Topp