litt bekymret

*Carine*

Elsker forumet
har ingen symptomer lenger jeg... ikke at jeg har hatt mye heller, men vært trøtt og sliten og SULTEN. Men nå er det liksom ingenting. Kom bittelitt blod på papiret idag tidlig...
så nå kjenner jeg at jeg er litt bekymret... Tror jeg må prøve å få tatt en innvendig ul jeg...

noen som har det på samme måten?

Jeg har ikke noe særlig med symptomer.. [&:] Satt akkurat å kjente etter om jeg må tisse sånn at jeg kan ta testen som ligger i skuffen å venter. Har plutselig fått noen merkelige tanker.. tenk om jeg ikke er gravid likevel da?[:o]

Men du som er så langt på vei trenger vel ikke være bekymret! [:D] Etter som jeg har forstått på alle jentene her inne er jo litt blødninger uten smerter helt normalt [:D][:D]

Dere er nok gravide begge to, mine damer.
Symptomer kommer og går som de vil. Å ha er like vanlig som ikke å ha=).
Er du nervøs Carine, så ta kontakt med legen din. Eller med legevakt, hvis du ikke vil vente til i morgen. Kan hende det bare er en liten rift du har fått;)

Krysser fingrene! Håper alt står bra med spirer:D

ORIGINAL: Jaybird

Dere er nok gravide begge to, mine damer.
Symptomer kommer og går som de vil. Å ha er like vanlig som ikke å ha=).
Er du nervøs Carine, så ta kontakt med legen din. Eller med legevakt, hvis du ikke vil vente til i morgen. Kan hende det bare er en liten rift du har fått;)

Krysser fingrene! Håper alt står bra med spirer:D

jeg ser det an litt jeg... var bare litt idag morges, og ikke noe etter det...Så er vel kanskje ikke noe...Men så uvant å være het frisk og fin...og ikke merke NOE... ringe og få ul imorgen jeg... takk for svar forresten [:)]

ORIGINAL: *Knøttet*

Greit dersom jeg sender dere noen symptoner? Her er det nemmelig altfor mange[:'(]

ja kanskje teit å klage på at man ikke har noen vondter? Hadde jo omganssyken forrige uke og tenkte på dere som spyr hele tiden... HERREGUD, da hadde jeg ihvertfall klaget min nød og nærmest lagt meg ned for å bare dø[:D] Men om man bare kunne hatt en sånn ting som gjorde at man visste alt var ok... tekstmelding fra kroppen: "her går alt fint, fin hjerterytme, ingenting å bekymre seg for."

En SMS fra kroppen hadde vært fint

Lykke til med å ringe legen og så håper jeg at du får komme raskt inn på ultralyd[:)] Du er nok bare en av de heldige som slipper mange plager[:)] Alt er i orden med spiren din[:)] Gleder meg til oppdatering når du har ring legen din[:)]

tror jeg skal finne opp noe sånn. Må være verdens enkleste sak [;)]

ORIGINAL: miss_piggy

Hadde vært genialt! Den hadde jeg kjøpt! Og ungene som bruker mobil blir jo bare yngre og yngre. Hvorfor skulle ikke en spire klare det? I hvertfall så fort den får noe som ligner på fingre.
Eller den kunne sende daglig/ukentlig rapport til hjernen vår, av typen: hva den syns, hvordan den har det, hva som er utviklet, hva den vil vi skal spise mer av o.l[:)]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: miss_piggy

Hadde vært genialt! Den hadde jeg kjøpt! Og ungene som bruker mobil blir jo bare yngre og yngre. Hvorfor skulle ikke en spire klare det? I hvertfall så fort den får noe som ligner på fingre.
Eller den kunne sende daglig/ukentlig rapport til hjernen vår, av typen: hva den syns, hvordan den har det, hva som er utviklet, hva den vil vi skal spise mer av o.l[:)]

Genialt! Håper noen finner opp det der[:D]

Lykke til Carine! Tenker alt er helt fint, men alltid godt å få det bekreftet! [:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Lykke til Carine! Tenker alt er helt fint, men alltid godt å få det bekreftet! [:)]

takk [:)]

Back
Topp