Litt bekymret:( *oppdatert*

CasMal

Forelsket i forumet
Har hatt et par dager nå med ørlite brunt utflod på papiret om morningene, men tenkt at dette er helt normalt... I dag våknet jeg og gikk på do som vanlig og når jeg tørket meg da var det litt rosaaktig blod på papiret:( kjente jeg ble litt bekymret, og de to neste gangene jeg var på do etter dette var det bare litt brunt utflod igjen på papiret... Nå er alt helt fint og ingen rare farger vises på papiret:) har ikke hatt smerter, og i forrige svangerskap hadde jeg også endel små blødninger gjennom hele sv.skapet og alt var bra den gang...:) har heldigvis bestilt tidlig ul og den er i morgen:) Håper virkelig bare at hjertet slår og at alt er bra :) Tusen takk til dere som gadd å ta dere tid å lese, måtte bare få ut litt frustrasjon og bekymring:):):) Ha en superduper dag videre:) **************************************************************************************************************************************Da var dagen for ul endelig over :) Sov dårlig i natt, og gruet meg kjempe masse til å stå opp i frykt for at blodet skulle fosse ut :( mellom der dere vet:) jeg stod opp, og det var ingen antydning til blod kun litt brunlig utflod.... Kjente jeg stresset litt selvom, og begynte å innstille meg på at lille spiren i magen ikke lenger levde... Huff av meg, skremmende hva hormoner gjør med oss... Endelig var tiden inne, og jeg var veldig klar for å få en bekreftelse på at min magefølelse stemte:( MEN den gang ei, på skjermen så jeg et bittelite vesen med armer, bein, hode +++ alt som skal være på et bittelite vesen i uke 9+2 og ikke minst fikk jeg se et HJERTE SOM BANKET:):):) Trodde virkelig jeg skulle dette av bordet der jeg lå :) Hehe, så fra i dag av skal jeg senke skuldrene så langt ned som mulig og virkelig bare kose meg med både ungene og ikke minst den lille spiren som ligger så trygt og godt inne i magehuset mitt :):):) ER SÅ LYKKELIG:) Riktig God helg til alle dere herlig gravide damer her inne:):):)

Jeg har hatt det samme i tillegg til litt friskt blod, har vært ganske bekymret men skal på ul i dag og satser på å få se en frisk og rask baby :-)

Mener det er nesten 1/3 av alle vellykede svangerskap som opplever blødning! Så det trenger jo ikke bety noe som helst! Krysser fingrene for i morgen:)

SÅ deilig!!! Gratulerer så mye!!

Hadde småblødninger i forrige svangerskap, og det gikk bra.

Har opplevd en liten blødning i dette sv.skapet også og ble kjemperedd. Var hos legen som beroliget, men fikk likevel ny time til i neste uke der jeg skal prøve å få henvisning til tidlig ul. Håper alt står bra til der også!!

Stor klem til deg!

Takk takk :) Har inntrykk av at veldig mange har blødninger i sv.skapet, og at det er helt normalt, men utrolig nok så blir vi jo kjempe stresset likevel... Ikke så rart når det er det kjæreste man bærer på kanskje er i fare. Jeg valgte privat ul, og jeg er ekstremt glad for at jeg valgte det sånn at jeg kan slappe litt mer av :):):) verdt hver eneste krone:) Godt legen din klarte å berolige deg og at du har fått time neste uke igjen :) Krysser fingre og tær for at du får komme på tidlig ul:):):) go klem tilbake:)

Så flott at alt var bra :) Godt du ikke trenger å bekymre deg mere :)

Back
Topp