Litt bekymret nå

Lmk19

Andre møte med forumet
Jeg er 12+1 i dag. Var hos jordmor i dag å lyttet etter hjerte. Fant hjertelyd med en gang:) Men jeg var på do for ca 1 time siden. Der var det farge på papiret. Brunt, slimete og litt klumpete. Bare når jeg tørket meg, ikke kommet noe i trusa. Hva kan dette være. Jeg hadde en liten hyggestund med sambo i går. Kan det være det? Har noen vært bort dette? Jeg har ikke hatt noen blødninger hittil i svangerskapet.

Så bra du fikk høre hjertelyd idag!
Min første tanke at der er litt såre slimhinner, og vanlig etter sex.
Og at det er brunt tyder på at det er gammelt, altså styrker min teori om at det er etter sex igår.
Om det hadde blødd ferskt og i store mengder hadde jeg vært mer bekymret.
Men det er flere som har blødninger under svangerskap, og at det går helt bra likevel :Heartbigred

Jeg håper det er så uskyldig. At det er bare fra sex i går. Jeg har ikke hatt sex i svangerskapet da jeg fikk kjempe smerter. Varte rundt 5 timer. Da var jeg vel 5 eller 6 uker på vei. Men tenkte at det skulle gå bra nå. Men blir veldig skremt av dette.

Det høres helt normalt ut og ikke noe å bekymre seg for hvis det stopper der ☺️

Enig med de andre over her. Høres ikke farlig ut og sannsynligvis såre slimhinner :) blødde selv for ikke så lenge siden, men det gikk over av seg selv og alt så bra ut på UL:) og har skjønt at det ikke er uvanlig med små blødninger i første trimester. Så om det ikke blir mer blødning eller smerter så ville jeg ikke bekymret meg:Heartred

Jeg har hatt litt vondt i magen i løpet av kvelden. Men de kommer og går litt. Ikke sånn ligge i fosterstilling smerter. Men sånn ubehag smerter. Det e kanskje normalt dette også. Herremin det er jo 16 år siden jeg gikk gravid sist. Kan ikke huske så mye av den graviditeten. Men tusen takk for svar:) skal på tidlig ultralyd om 1 uke. Så jeg får vel svar om alt er som det skal være da:Heartred

Back
Topp