Litt bekymret nå

Knøttet79

Forelsket i forumet
Fikk et innfall i dag tidlig og tok derfor en ny graviditetstest.
Det skulle jeg ikke gjort for nå er jeg bare bekymret. [:(]Teststreken ble nemlig ikke så sterk som på den testen jeg tok for to uker siden. Hcg nivået skal jo ikke gå ned nå? Kan det være andre årsaker til at testen kan bli svakere. Tok jo testen med morgenurin.
Kan det være noe med enkelte tester som ikke blir så sterke som andre?

Er skikkelig urolig nå. Redd det ikke er noe liv der inne og at kroppen har sluttet å produsere hcg. Tempet for sikkerhetsskyld også. Tempen er like høy som da jeg tempet ivirg og fant ut at jeg var gravid og puppene er fortsatt ømme og jeg våknet av at jeg var kvalm i dag.

Noen som har opplevd dette med testene sine (jeg bruker QR) ? Den var jo tydlig positiv da, men altså svakere enn den jeg tok for to uker siden.

Takkenemlig for alle som vil dele tankene sine med meg.

Jeg kjøpte meg digital-graviditetstest jeg, der sto det "GRAVID". Anbefaler disse, da slipper man å vurdere streker.

Ja jeg får kjøpe digitale tester til uken. Og trøste meg med at jeg fortsatt har like mye symtomer som jeg har hatt hele tiden.

dont worry[:D]
when i was taking the test( i was less than 8 weeks pregnant)..i bought 2 tests..so the first one was very clear..and the other one it wasnt very clear..it took sometime before it showed that its positive..
then i had a visit to fastlege..and he took a test too and said that im pregnant[:D]
and i was veery curious..that i went to oslo city legesenter..to take UL
and then i saw my little baby[;)]

sorry for bad engelsk[&:]

Takk for svar. Det var oppmuntrende å høre.

Jeg tok en trillion tester før jeg turte å tro at jeg var gravid, noen var sterkere strek på enn andre. Synes det tipset du har fått om å kjøpe en sånn digital test var lurt [:)] Men vi vet jo ikke om de måler MENGDE hcg, men at de slår ut hvis det ER hcg der... hehe, tror du kan ta det helt med ro, du har jo fortsatt alle symptomene på at du skal være gravid [:)]

Hei, tror nok du kan ta det helt med ro, hørt testene kan variere litt i styrke, komme rjo oxo an på hvor lenge du har hatt urinen i blæra [8|] . Den første testen jeg tok var veldig sterk, den andre tok jeg på kvelden 4 dager senere- da var testen litt svakere.. men jeg gikk ut i fra at dette var pga jeg hadde drukket en del (vann/brus hehe), så blæra var litt utvannet på en måte.. den 3. testen var ganske sterk igjen, og da tok jeg den om morran. Var på UL på torsdag og så knøttet mitt [:)] anbefales på det sterkeste! ble helt forelska jeg [:D]

Jeg håper Pappen til babyen er T han er norske man fra Krirkesnes...

Først fekk jeg menstrasjonen den 14 September fram til 18 September Så fekk jeg mensen igjen den 19 Oktober hvor mange dager i skylosen er jeg da (34-36 dager i mellom)?

Sist jeg fekk mensen var den 19 Oktober... så skule jeg egntlig fåt mensen ca den 23 November stemer det?
Men fekk ikke så blei jeg gravid.

Men jeg vetikke hvilken uke jeg er i nå i Svangerskapet det kan ikke bli uke 5 For Jeg var på sykehusetden 09.12.05 å såg på UL såg vi ikke ryggraden eller hjerte slår enda så jeg er ikke i uke 5 er jeg i uke 4 nå eller?
Er forsteret i uka 4 eller Svangerskap uke 5?
Di sa det var ganske tidlig fostervanet har vokst.

Når ca skule jeg fårt unnfangelse da dato?

Hvilken dag(dato ca skule jeg fåt El da?

F manen er gange redd hvis han blir faren så kan noen hjelpe ,eg her inne..
Jeg fikk mensen den 14 September og igjen fekk jeg mensen den 19 Oktober.Jeg hadet samleie den 29 Oktober me T manen og anen vær dag i uka 44 så hadet jeg samleie med T mannen den 8 November og 10 November og 13 November og 15 November.

Forstere mit er ikke i uke 5 på Ul såg jeg ikke hjerte en gang .
Da må jeg vår i uke 4 ikke sant?

Jeg hadet kun 1 gang samlei med F den 09 November..
Jeg kune ikke bli gravid med F ikke sant?

Kan noen hjelpe meg jeg Skjelver redd...
F manne Kommer i fra ITALIA......

Hvis det var han som er faren til ungen vile han ta meg til retten å ta ungen i fra meg truer han meg for han har mer stabilitet med jobb og jeg men jeg har ikke jobb kan Advokakten ta ungen fra meg da..?
Hva tror du?

Så F kan ikke være faren til Babyen ikke sant?

Takk

Hei

Dette ble litt for innviklet for meg, for mange datoer.

Ble litt forvirret her nå jeg. Hva hadde dette med denne tråden her å gjøre????

hmmm ja, skjønner heller ikke hvorfor det ble skrevet akkurat her....

Back
Topp