litt bekymret igjen..*sukk*

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
nå som jeg endelig var kvitt angsten og tenkte at nå går det bra, så skjer det igjen....
jeg har begynt å jobbe igjen...og på jobb så blødde jeg litt igjen, bittelitt rosa som gikk over til brunt, mest sannsynlig ingenting men nok til at angsten kommer snikende igjen...
kommer vel alltid til å være redd...må kroppen slutte med det tullet...going crazy....
skal heldigvis på første kontroll til legen på fredag, så kommer nok til å spørre om hun kan finne hjertelyden til meg, så jeg roer meg...ikke bare bare dette her...nerver av stål har jeg ikke hehe

og ellers så er jeg 9 uker i dag, :) hurra for alle dager/uker som går...

Jeg har spottet nesten hver eneste dag siden en uke etter eggløsning. Det veksler mellom frisk blødning, rosa utflod, brun utflod. For det meste lyserosa utflod. Har fått fantastisk oppfølging og flere ul. Hos meg utvikler babyen seg flott og Blødningene kommer fea livmorhalsen som har blitt veldig skjør etter en laserkonisering for 11 mnd siden. Skal på ny ul i morgen og det er jeg glad for for i dag blødde jeg litt mer etter opphold i 3 dager. Får like noia hver gang!! Blødde ikke i mine 2 andre svangerskap, men var da heller ikke operert på livmorhalsen.Gynekologen sier det er veldig vanlig med spitting og lys blødning. Men du har krav på en ul for å sjekke dette. Ville tatt det opp med legen min. Jeg ringte direkte til Gyn pol på sykehuset og fikk time samme dag! :)

Legen din kommer neppe til å finne hjertelyden i uke 9 forresten! Be om time Til ul! Det bør du få pga Blødningene!

Skjønner du blir engstelig, men prøv å slappe og tenk at dette går bra!:) Bra du har legetimetime da...hadde også spurt om om du kunne få en ultralyd. Når jeg var på ul i uke 8, så hørte vi hjertelyden:)

Legen din kommer neppe til å finne hjertelyden i uke 9 forresten! Be om time Til ul! Det bør du få pga Blødningene!

har vært på ul for halvanne uke siden, da var alt ok..
og legen min har sånn lite ul apparat på kontoret, så hjerte som slår finner vi nok hvis alt er bra :)

Uffameg:( Skjønner godt hvordan du har det, er så utrolig bekymret selv.. Er kjipt å gå å være så redd:/ Men har en veldig god følelse i ditt tilfelle:) Hadde selv rosa(kun spor av blod) i uke 7 og uke 8(ikke hatt det siden da), og fått konstatert at alt er ok da jeg var 9 på vei:) Det som er veldig viktig er at man ikke har vondt. For blod med ingenting vondt er nesten alltid ikke noe å bekymre seg over:) Krysser fingrene for deg!:):)

Back
Topp