Er rundt 5+2 og har i et par dager hatt stikninger i lysken på begge sidene ved hoste og når jeg reiste meg fort. Føler nå at det er mer konsentrert på høyre side lavt i magen mot lysken og kjente det veldig som type knivstikking da jeg gikk på museum i stad. Samtidig strålte smerte til hoften og baken og var vondt å gå pga hoftesmertet(!?). Da jeg satt meg ned gikk smertene bort og prøvde å trykke på den delen av magen jeg hadde vondt, men var ikke øm eller noe. Nå er jeg jo på ferie i Frankrike og vil jo ikke komme bort til akuttmottaket i tilfelle det er ingenting, så tenkte å avvente og se om det blir verre. Det kommer og går. Har ig hatt litt brun spotting i et par dager, men har alltid det når jeg er gravid fra uke 5 og har 3 barn som jeg hadde samme symptomer med. Men stikkingen i siden har jeg ikke hatt før. Hva hadde dere gjort? Avventet eller dratt en tur på akuttmottaket!? I morgen skal vi på en Britisk øy, så vet ikke hvor dyrt det blir hvis man må ha helsehjelp der i forhold til her i EU? Hva hadde dere gjort? Eventuelt noen med erfaring fra exu? Høres kanskje ut som en hypokonder!