litt bekymra

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Når jeg var på do tidligere i dag så fikk jeg  noe lysebrunt på papiret.

Er så redd for at jeg skal miste nå som vi endelig har blitt gravide. Bruker og progestan kapsler siden jeg har prøverør..

Noen andre som har fått lysebrun utflod under svangerskapet og alt har gått godt??

ORIGINAL: Labambie

Hadde det i uke 7 husker jeg med snuppa... Legen sa det var veldig vanlig rundt uke 6-7 for det er da barnet kobler seg til moren.. Mtp navlestreng og slikt. Satser på det går bra for deg! [:D]

Ja kanskje det er det som skjer nå da.. Får håpe det hvertfall.

Er så redd for å miste, men hvem er ikke det ??

ORIGINAL: *Isabella*

ORIGINAL: Labambie

Hadde det i uke 7 husker jeg med snuppa... Legen sa det var veldig vanlig rundt uke 6-7 for det er da barnet kobler seg til moren.. Mtp navlestreng og slikt. Satser på det går bra for deg! [:D]

Ja kanskje det er det som skjer nå da.. Får håpe det hvertfall.

Er så redd for å miste, men hvem er ikke det ??

hadde ganske mye utflod hele sv.skapet egentlig så sikkert ingenting og bekymre seg for..

bekymring for å miste, kjenner til den ja..
vet ikke hvor mange ganger eg va på sykehuset og tok ctg :P

Hadde det med begge mine, både tidlig og sent i svangerskapet. å alt var bra. lysebrunt er gammelt blod - er ikke noe farlig. men om det kommer frisk blod må du kontakte legen. jeg blødde frisk å jeg, men alt var bra da å [:)]

Vet det er veldig vanlig med litt brun utflod og også mange som blør uten å miste [:)]

Lykke til [:)][:)]

Bra og høre da. virker som dette er normalt da.. 

Skal på ultralyd på fredag så da får jeg hvertfall sett hvordan alt er med den lille i magen..

ORIGINAL: Thilie*Twins

ORIGINAL: *Isabella*

Bra og høre da. virker som dette er normalt da.. 

Skal på ultralyd på fredag så da får jeg hvertfall sett hvordan alt er med den lille i magen..

Lykke til[:)]

Takk takk[:)]

jeg hadde også lysbrun utfold rundt uke 6, uten at noe var galt.
krysser fingrene for at babyen din holder seg der den skal helt til oktober [:)]

Ja hadde blødninger 2 ganger.. Uke 9 og uke 11 tror jeg det var! Jeg blødde til og med litt friskt blod, men legen gikk utifra at det bare var et sprukket blodkar, siden hun ikke fant noe galt. Tror det er mer vanlig å blø litt enn å ikke blø i det hele tatt altså!:) bare følg med det litt, fortsetter det i flere dager, og dersom det kommer friskt blod sammen med smerter, så ville jeg ha oppsøkt lege!

Back
Topp