litt bekymra

Gladibarn

Flørter med forumet
Erfaringer med ligamentsmerter? Kjente de før eg tok testen....og fram til uke 6-7, men no er dei borte......redd det har slutta å vekse inni der......er no i uke 7+4
Andre symptom er trøtthet, ømme pupper og må ofte på do..
Hadde SA i januar (uke7), då kjende eg ligamentsmerter kun den første veka etter positiv test.
Nokon med erfaringar rundt dette?

Tror det er individuelt og at det kan komme i rykk og napp. Tror det vil kunne variere fra svangerskap til svangerskap også.
Leit å høre om at du har hatt SA. Skjønner at du blir ekstra obs på dette da. Hvis det kan berolige deg kan du evt høre med fastlegen om å få målt hcg eller evt få tidlig ul?
Min erfaring så langt er at det kan være tydelige ligamentsmerter noen dager evt timer, noen ganger skikkelig ømt i lyske eller litt ømt/press i/ved/over (hehe) tappen, mens det noen dager er lite og ingenting. Slik var det forrige svangerskap også. Eller har jeg også veldig ømme bryster og slapp, og svært opp og ned med hetetokter og frost-ælinger. Ja og gjerne opp på do på natta.
Håper flere kan dele erfaring med deg :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er vel ikke så uvanlig at det avtar litt nå. Er jo mye som skjer den første tiden og nå trenger kanskje ikke livmoren og strekke seg kjempe masse. Så da merker du mindre til det. Så lenge du har andre symptomer så tror jeg det går bra, men bekymrer du deg masse så snakk med legen etter påske.

Desember 2014

Bruker App

Hei! Jeg slet skikkelig med det jeg også! Men nå er sånne smerter og murringer borte.. Bekymrer meg ikke over det for jeg er fortsatt kvalm(8+2 idag), og har fått en liten mage allerede... Vet det er litt rart men er min tredje, og i uke9 hos legen med forrige mann målte han livmoren over symfysen og den tilsvarte 13/14 uker, så den vokser raskt i starten hos meg :p stagnerer etterhvert.! så tror og håper ikke det trenger være noe negativt at ligamentsmertene forsvant:)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Her er det av og på.. Noen dager ingen ting, andre dager masse. :)

Jeg har menssmerter i rykk og napp, av og til får jeg veldig sterke smerter som gjør at jeg er redd for å miste. Måtte sjekke om slimproppen enda var der. Virker også som at det skjer en hel del i fordøyelsessystemet, men tror det er helt normalt. 5+2 her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lege 9.mai, men syns det er så lenge å vente, sjølv om det er knappe 3 veker til. Er no 7+6 og vil vere 10+3 når eg skal til legen........vil så gjerne vite om alt står bra til med den vesle spira <3

I rykk og napp med ligament-smerter her også... Godt å slippe unna hver gang en rører på seg også...

Sent from my iPad using BV Forum

Rykk og napp med de voksesmertene altså. Gjennom hele svangerskapet sist...:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikkje hatt dei på nokre veker no...men har andre symptom som hyppig dogåing, vonde pupper, trøtthet og ør/svimmel til tider. 8 +2 no så håpar sette går vegen

Back
Topp