litt bekymra

sydama

Glad i forumet
I morgen skal jeg til legen for å høre på hjertelyden til klompen i magen <3 Jeg er smule bekymret over om alt er i orden. Jeg har siste uken gått på penecillinkur og brukt paracett, nesedråpa,hostesaft og astma medisin. Som samboern min sier så trenger ikke den babyen nå medisiner på noen år.
 Håper at alt er bra. ikke greit å gå rundt å bekymre seg sånn heller.

Det går sikkert bra...alle medisinene du får er vel beregnet på at du er gravid og da er alt vel. Jeg ble jo lagt inn på sykehus og måtte dopes ned med morfinlignende preparater og legene forsikret meg om at det var helt ok og trygt for barnet siden de var obs på det at jeg var gravid.

Det går nok helt fint skal du se

Skjønner det.. men det går nok sååå fint skal du se!!
Jeg bruker masse medisiner som jeg ikke kan være foruten, blant annet en ikke godkjent allergimedisin og astmamedisiner. Nesespray må jeg ha men prøver å begrense, og må dessuten bruke kortison-nesespray, noe jeg også prøver å begrense nå. Brukte alt dette med gutten min også og han er frisk som en fisk. Jeg har også vært gjennom to antibiotikakurer denne gangen pga infeksjoner. Legen min sa det er bedre for babyen om jeg har det bra. Og sånn må det bare være.

Sikker på du får høre verdens flotteste hjertelyd i morra og at alt er i skjønneste orden!! :)

Back
Topp