Litt bekymra her æ sitt...

~Alexandra~

Gift med forumet
Va åss jordmora idag, og der fant ho ut at magen nesten ikkje hadde vokst noe på en måned, og at d va lite fostervann rundt lillingen...
Så ho ringte rett te føden og fikk mæ time i mårratili på ultralyd førr sjekk, og formante om at NO måtte æ bynne å ta d meir me ro (har jobba 100% på kafe hele tia), og anbefalte mæ på d sterkaste å ikkje dra på jobb ijænn idag, og bare slappe av no...

Æ e en smule nervøs foran mårradagen no ja...[&:]

Hei på deg

Ville bare ønske deg lykke til i morgen, håper at alt er bra med babyen. Så får du være flink jente å slappe av videre i svangerskapet ditt.

Stor klem[:D]

Ja, det skjønner jeg godt at du er! Men masse lykke til i morgen, håpe alt står bra til med den lille inni magen!
Ta livet med ro og tenk på deg selv og baby'n din! Det er utrolig viktig i denne tiden. [:)]

huff da,d var ikke bra... men dette kommer til å gå godt skal du se[:D]
slapp av og ta livet med ro..så skal du se magen "eser ut" ijen snart... lykke til i morgen!!![:)] skal tenke på deg.. la oss få vite hvordan d gikk da[:)]

klemmeklem

Det samme fikk jeg beskjed om også. Nå må du ta det med ro. Drit i jobb og tenk på babyen. Jeg gjorde ikke det, hadde så dårlig samvittighet ovenfor jobben at jeg jobbet helt ut... resulterte i for lite fostervann og seteleie.
Viktig at du hører på kroppen din nå, så godt at du får sjekket med UL i morgen. Be om å få vite hvordan flowen i navlestrengen er, det er det som er viktig å se på.

Ta det med ro. Og håper at alt går bra videre. Lykke til

Hei på deg..
ønsker deg masse lykke til i morgen!!
du får ta rådet og gire veeeeeldig ned nå..[;)]
kos deg vidre i svangerskapet, og sleng føtta opp!!

Ønsker deg masse lykke til i morra,håper alt er greit inni der[:)]

Huff, ønsker deg lykke til i morgen, det går helt sikkert bra, men skjønner at du er litt bekymret.

Huffda.. Dette var jo ikke gode nyheter Alexandra.. Nå er det på tide å slappe av!! Håper på det beste hvertfall.. Det kan jo heldigvis høres verre ut enn det er! Forresten, drømmebilen din innafor rekkevidde står til salgs på fagereng.. [:D] Eirik sier at du får kompispris[8D]

Off.... men alt kommer nok til å gå bra! Lykke til i mårra! Klem

HUff,[&:] skjønner at du ble bekymret! Nå må du høre på hva dem sier og ta det med ro!! Gi oss en tilbakemelding på hvordan det har gått med deg da.

Takk alle sammen, satt me beina høyt å pempa vann igår i håp om å fylle litt opp, hehe[:)]
E spent no på ka dæm finn ut...

Masse lykke til i dag, hold oss oppdatert [8D]
Å ja kansje det er på tide å ta det med ro, 50% sykemelding???

Lykke til!

Klem fra Kathrine

Lykke til idag, håper alt står bra til!

Ville bare ønske deg lykke til!

Håper du får beroligende svar i morgen!

Trøsteklem fra Monica

masse lykke til, håper alt er bra. det er det sikkert. live easy..

Back
Topp