Litt bedre nå

Blåmann

Elsker forumet
Var hos lege i dag for å følge opp sykemedingen, og sa jo selvsagt at jeg var gravid, og ville fortsette med 50% en stund til. I tillegg ville jeg ta en hcg prøve for å se stigningen. Legen mente at det ikke var noe vits i å ta blodprøve, fordi hvis fosteret var dødt nå, ville det gi utslag i en negativ urinprøve. Jeg var ikke helt enig, men orket ikke diskutere. Så det ble bare en urinprøve som var positiv, og jeg roet meg faktisk med det[:)]

Har beroligende murringer i dag, og hatt besøk av en venninne med jenta si på 5 mnd som sa at hun hadde skikkelig magekramper helt til 12. uke.

Så akkurat nå er jeg rolig og klar for å vente to uker på første ul[:)]

Tror det er mye hormoner og spenninger som tuller med meg, i går ville jeg bare ligge hjemme og grine, men nå ser jeg frem til å jobbe i morgen...

Det er veeeeldig mye opp og ned i begynnelsen. Det husker eg sjølv frå sv.skapet..
Og klart, man er jo nervøs! Man har jo venta så lenge, og man vet jo at det kan gå gale..
Men, takk og lov, det går som oftest bra![:D]

Og to uker, de flyr nok avgårde skal du sjå[;)] og så får du en deilig bekreftelse på ultralyden!![:D]

Bra at du ble beroliget av legen, og vennina di![:D] Kose deg på jobb i morgen!! Du fikk ordnet med 50% videre?[:)]

Klem.

Dette går bra, bare vent og se [;)]

Ja fikk fortsette med 50%, men det er mest pga av min noe skrale psyke......som ikke akkurat blir bedre av gravidhormoner....[&:]

Back
Topp