Var hos lege i dag for å følge opp sykemedingen, og sa jo selvsagt at jeg var gravid, og ville fortsette med 50% en stund til. I tillegg ville jeg ta en hcg prøve for å se stigningen. Legen mente at det ikke var noe vits i å ta blodprøve, fordi hvis fosteret var dødt nå, ville det gi utslag i en negativ urinprøve. Jeg var ikke helt enig, men orket ikke diskutere. Så det ble bare en urinprøve som var positiv, og jeg roet meg faktisk med det[:)]
Har beroligende murringer i dag, og hatt besøk av en venninne med jenta si på 5 mnd som sa at hun hadde skikkelig magekramper helt til 12. uke.
Så akkurat nå er jeg rolig og klar for å vente to uker på første ul[:)]
Tror det er mye hormoner og spenninger som tuller med meg, i går ville jeg bare ligge hjemme og grine, men nå ser jeg frem til å jobbe i morgen...
Har beroligende murringer i dag, og hatt besøk av en venninne med jenta si på 5 mnd som sa at hun hadde skikkelig magekramper helt til 12. uke.
Så akkurat nå er jeg rolig og klar for å vente to uker på første ul[:)]
Tror det er mye hormoner og spenninger som tuller med meg, i går ville jeg bare ligge hjemme og grine, men nå ser jeg frem til å jobbe i morgen...