litt avkobling ;)

Angel83

Flørter med forumet
Hei jenter!

Innom en liten tur for å få litt avkobling og litt oppmerksomhet rettet mot den lille jeg har imagen..i det siste har tiden gått med på å støtte opp alle rundt meg og spseielt min søster som mistet sin lille Ingrid Adele bare 15 dager gammel..Så min egen graviditet har blitt nedprioritert...derfor litt "deilig" å gjemme seg her inne på september forumet og lese om samme tanker som opptar meg selv..

Nå har jeg faktisk kjent liv ..og det er herlig!!!!![:D]  sånne små fingertupp bevegelser(sånn som hvis noen tripper med fingrene på huden din..) på huden..bare innenfra..hi hi..hvis dere skjøner hva jeg mener...noe som dere sikkert gjør..

koser fra meg

Skjønner akkurat hva du mener [:D]
Gratulerer med baby i magen, har blitt mange av oss her inne og blir heldigvis flere!
Velkommen til oppmerksomhetssiden [;)]

Godt å gjemme seg litt her inne da ja.

Har fulgt med litt på historien termin i juni, forferdelig trist at de ikke gikk bra - og kondolere så mye. [:(]

Høres ut som om du har kjent liv ja. Er omtrent noe sånn jeg kjenner også - som om noen driver å prikker med fingern på innsida av meg - en kjempedeilig opplevelse... Kjenner av og til de litt hardere også. [:D]

Back
Topp