Litt av hvert :)

Solstrålende

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som har tenkt på bilbelte? Og hvor tidlig bør man begynne og bruke sånn gravid-bilbelte? Tenker faktisk over det når jeg kjører bil allerede.

Også mener jeg å ha lest et sted at man kan få vondt i leggene. Noen som vet hvorfor?
Har krampelignende følelser i bena og er øm på framsiden. kan det ha noe med at jeg er gravid å gjøre?

Og er det noen som har noen gode tips når magen blir litt treg?

Du trenger ikke begynne å bruke gravidbilbelte før livmoren er komt over skambeinet i alle fall. Var det jeg fikk beskjed om fra trygg trafikk. 

jeg var veldig plaget av leggkramper alle de tre gangene jeg har vært gravid. Når de kommer, så merker du det for å si det sånn. Er sykt vondt. Det hjelper da å strekke ut hvis du klarer det. Med minsten, så knøt jeg en ulltråd rundt leggene mine, og det hjalp. Er ett kjerringråd som jeg har lest har hjulpet på mange her inne. 

Jeg slet også med masse leggkramper under forrige svangerskap. Jeg begynte å lære meg å kun strekke på overkroppen. Hvis jeg glemte meg, kom det en hinsidiges leggsmerter.:/

Bilbelte er jeg veldig usikker på, jeg brukte kun vanligbiltbelte forrige kan, men kjøper kanskje et nå:)

Du trenger faktisk ikke bruke det beltet... Om du sørger for at beltet er under magen. Det er ikke noe forkning som sier det er bedre... Men jeg brukte det litt sist før magen ble så stor at det var lett å få beltet under. Sånn for å være sikker ;-) Ang kramper så hjalp kalsiumstabletter meg.

Back
Topp