litt av hvert...*bilder*

sjanetta

Gift med forumet
Vi har da endelig fått tapetsert stua, eller en vegg i stua da. Går i svart og rødt hjemme hos oss, og veggen ble da seende ut slik:

nå ser dere ikke resten av stua da, bare denne veggen igrunn, men hva syns dere om selve tapeten?

I tillegg holder vi på å få inn nye benkeplater på kjøkkenet og nytt dusjhjørne på badet. Har litt lite bad, så er greit med slikt dusjhjørne en kan slå inn veggene på så det bli mere plass.
Så skulle jeg gjerne ha fått fliselagt badet også, men nå sier sambo at vi får vente litt med det. alt skal gjerne være gjort i går for meg![8D][:D]

Her kommer også noen bilder av snuppa som leker...

og mamma har ikke forstått at Tuva er sliten stakkars før....

legg merke til ku sokkene, er med rangle lyd- en stor suksess!

det ble misstenkelig stille, og mamma fant henne slik.....[:D]:

"sover søtt ja"

så jeg fikk bært henne i seng, og verdens nydligste syn møtte meg da hun våknet igjen
(finner henne ofte slik, pludrende i senga mens hun leker med bamsene)

ååå tapeten var veeeldig stili! Vi har også sånn blomstertapet på en vegg i spisestua, det gjørs seg veldig hvis man ikke har alt for mye møbler syns jeg[:D][:D]
Ja den var utrolig tøff!! Vi damer har litt dårligere tid med oppussinga enn mannfolka! Sånn var det her i gården også når vi pussa opp! Jeg ville bli ferdig med aaaalt NÅ..hihi..

Så søt Tuva er! Sovner på gulve..det tror jeg aldri Nathaniel kunne klart hihi... Skikkelig blid og gojente du har![;)]

så fin tapet [:D] den var skikkelig kul!! så herlig å pusse opp litt[:D] og Tuva er bare sååååååååå nydelig, sånn som mamman sin[:D]

takk! så snille dere er[:D]
gliser jo bare fra øre til øre av så flotte komentarer![:)]

Tapeten var kjempefin den, men jeg selv ville ikke hatt den på veggen da. Kanskje som vinter-gardiner! [:D]

Så blid og god jenta di er da! [:D]

Så fresht det ble med den tapeten[:D]. Og Tuva er jo bare skjønn

For ei herlig jente du har[:)] Og tapeten ser kjempebra ut! Det er så stilig med en sånn brytningsvegg!

Sånne sokker/tøfler kjøpte jeg i gave til en liten gutt, men angrer på at jeg ikke kjøpte til Thea også! Hun var så liten da, men nå tror jeg hun hadde likt dem. Får stikke på shopping i morra[:D]

ORIGINAL: connie83

så fin tapet [:D] den var skikkelig kul!! så herlig å pusse opp litt[:D] og Tuva er bare sååååååååå nydelig, sånn som mamman sin[:D]

Sign [:D][:D]

ORIGINAL: *iris*

Så fresht det ble med den tapeten[:D]. Og Tuva er jo bare skjønn

Knallkul veggen ble!! Komme hit og gjøre det samme her hos meg?! [;)] hihi.
Herlige bilder av Tuva in action...og out of action :-P Helskjønn, er hun!
Lyst på sånne ku-sokker altså! Morro!! [:D] Hvor får man kjøpt de?

Ojojoj, for en KNALLTØFF vegg! Stilig, stilig, stiiiiilig!

Nydelig våkn-opp-fjes også! [:D][:D] Vilja er også såååå glad når hun våkner, og det er så herlig!

Back
Topp