Litt av et spørsmål fra andre foreldre

bondekone

Forumet er livet
Her før Påske fikk jeg beskje fra en av foreldrene at de syntes sønnen våres skrøtt på seg vel mye av ting han hadde gjort. Noe de mente. Spurte jo da hva dette gjaldt og fikk som svar at guttungen dems hadde kommet hjem og sagt at gutten våres hadde sagt han hadde vært med å kjørt traktor,lastebil,søplebil og scoter. Fortalte da pent at det var bare brøkdel av ting han har vært med på hitil i sitt 6år lange liv.
I fotoalbume har vi bilder med guttungen når han er med på følgende ting: traktor,gravemaskin, søpplebil,lastebil, snøscutter, lastsperrer, høgstmaskin, Atv, buldoser og kran. Sier seg vel selv når en har en far som er alt muligmann at ungene også får være med. Vi har altid hatt med oss ungene på ting.
Samme som de har vært med i skog og mark fra de var små og vært med på både elgjakt og småviltjakt. Og de var med i fjøse og stelte ku fra de bare var noen dager gamle
Kan vel si at foreldrene bli rimelig paffe da jeg sa at det stemte at gutten hadde vært med på detteemoticon
 
Guttene mine har ikke vært med på noe av det, men jeg vet at unger gjerne er med på mye av det foreldrene gjør så syns ikke det er så sjokkerende det.
 
Er vell ikke så sjokkernede det vell...Bare veldig fassinerende, og spennende å høre om. Her har alle mine barn sittet på hest fra de var 8 mnd, og ridd på egenhånd fra de er ca 4 år. Galskap for noen...helt normalt for oss.
 
karaoke skrev:
Er vell ikke så sjokkernede det vell...Bare veldig fassinerende, og spennende å høre om. Her har alle mine barn sittet på hest fra de var 8 mnd, og ridd på egenhånd fra de er ca 4 år. Galskap for noen...helt normalt for oss.


så gøy for ungene, er så fasinert av barn som håndterer en hest, enne naboen her har hest og dateren der har ridd selv fra ho var rundt 3-4år. Nå er ho 20 og blir fasinert hver gang jeg ser de rir nede i skogen her
 
Back
Topp