Ros1 Glad i forumet 30 Mai 2012 #22 Babykos<3 skrev: Så gøy:) Kan tenke meg dere svever litt idag;) Spennende, skummelt og gøy på samme tid;) ? Ja, har enda ikke landet helt Plutselig må vi endre planer og ha større bil
Babykos<3 skrev: Så gøy:) Kan tenke meg dere svever litt idag;) Spennende, skummelt og gøy på samme tid;) ? Ja, har enda ikke landet helt Plutselig må vi endre planer og ha større bil
A - Amy - Gift med forumet 30 Mai 2012 #24 Neimen så nydelig! Så utrolig gøy med tvillinger :) Jeg er litt småmisunnelig haha! Masse lykke til fremover!
Neimen så nydelig! Så utrolig gøy med tvillinger :) Jeg er litt småmisunnelig haha! Masse lykke til fremover!
S sommerfuglimagen Glad i forumet 30 Mai 2012 #25 ååh, så spennende!!! gratulerer så mye med 2 spirer!
~Kathrine~ Forumet er livet 31 Mai 2012 #28 JuuuuuHuuuuuu :))))))))))))))) Gratulere så masse med to bankende hjerter, så nyyydelig da :)
nitta Flørter med forumet 1 Jun 2012 #31 Å, gratulerer :) Så spennende da :D Må si det er min store skrekk om det skulle være to, men så har jo vi en hel flokk fra før da :p
Å, gratulerer :) Så spennende da :D Må si det er min store skrekk om det skulle være to, men så har jo vi en hel flokk fra før da :p