Litt av en overraskelse

Ros1

Glad i forumet
Jeg var på tidig UL i dag for å se om alt sto bra til. Etter mens termin skal jeg være 7 +3. Jeg satte  meg i stolen, og gynekologen studerte skjermen, frem og tilbake.. Jeg spør om noe er galt, siden det jeg ser er bare en liten svart sekk.. Da sier han at det ikke er en, men TO inni der. Jeg ble helt satt ut, og måtte spørre om det var helt sant.. Var ikke i mine tanker at vi kunne få tvillinger.  Men ifølge målinger var jeg bare 6 uker på vei, men han så to hjerter slå emoticon  Så blir ny kontroll om 2 uker.
Ringte mannen og han ble jo helt i hundre.. Så dette blir veldig spennende 

Så moro :D gratulerer så mye med tvillinger! :D

Grattis!!! Säkert en chock, men sååå moro!:-)

Hurra! Gratulerer, så bra alt alt sto bra til. Og to! Spennende! Lykke til!

Så utrolig gøy :-) Gratulerer såååå mye!!

Så herlig! Gratulerer så mye!!

Yeeee første tvillingene på januarforum!!! Spennende  :-) Gratulerer

GRATULERER!! :D Så gøy!!

ja det skjønner jeg er en overraskelse, men for en gledelig overraskelse tenker jeg:) jeg vil og:p

Lille Fie skrev:
Så utrolig gøy :-) Gratulerer såååå mye!!

Sign

Tusen takk alle sammen 

Vi gleder oss veldig 

Gratulerer så mye!! Så gøy!!!!!!

Håper du lager sånn ticker med 2 babiser på, så jeg husker at det er deg..er så mange nick her nå :-)

Gratulerer så mye med ikke bare 1 spire men med 2!!! Dere er heldige som får tvillinger!

Masse lykke til i tiden fremover! 

Så gøy:) Kan tenke meg dere svever litt idag;) Spennende, skummelt og gøy på samme tid;) ?

WOW!
Så utrolig koselig, og for en hææærlig spennende tid fremover da!:D Kjempe gla på deres vegner! FANTASTISK! gratulerer så mye!

Gratulerer så mye. Tror jeg hadde gått i bakken hvis det var meg :P

Gratulerer så masse med to spirer

Oioioi :D Dobbel lykke! Gratulerer så mye med TO spirer:))

Back
Topp