Litt av en natt...

BareMona

Glad i forumet
Her om dagen spøy jeg for første gang, og var egentlig veldig fornøyd med det! Da ble graviditeten på en måte bekreftet mer hos meg... ( jeg vet jeg er rar)
Da hadde jeg spist en Pai og syns ikke det var noe stress... Men i natt våknet jeg av at jeg brakk meg! Måtte løpe ut på badet og rakk ikke å bøye med ned mot doen engang før jeg spøy som en gris. Attpåtil hadde jeg sovet i ett par timer så blæra var full og jeg stod der å spøy, tissa på meg, bomma på doen og fant ikke hårstrikk. Nice! Tror kanskje det var flaks at gubben og Vesla ikke er hjemme nå, så slapp han å se meg i den tilstanden...
Til alle dere dom spyr hver dag: jeg syns dere er helt utrolig tøffe! Æsj, hadde jeg holdt på sånn flere ganger om dagen tror jeg at jeg hadde gitt opp. Hater å miste kontroll over kroppen på den måten :-P

Det er vel litt stygt å le, men det bare hørtes så utrolig komisk ut :P
Godt å få noen symptomer som virkelig bekrefter graviditeten, selv om det er utrolig kjipt å spy :)

Det var utrolig komisk! *knegger

Nå må bare torsdagen komme! Da skal vi på ultralyd og fortelle storesøster nyheten- om alt ser bra ut selvsagt! Stakkars, hun tror jo at jeg er syk fordi jeg er så trøtt og sliten hele tiden- det er uvanlig at jeg ikke er med på ting her hjemme.

Huff. Har nettopp fått positiv test, men håper jeg ikke blir dårlig og må som. Håper det blir bedre for deg videre ☺

Å hjelpes!!:eek: Tror jeg hadde syntes veldig synd på meg selv om det hadde vært meg! :p

For en tragikomisk natt:p
Håper du blir bedre snart og at ikke det der blir standarden :D

Måtte le litt :D Men håper for din skyld det ikke er noe som gjentar seg ofte. Lykke til på ultralyd :)

Nei, håper ikke det blir standard! Men om det skjer flere ganger skal jeg ha like mye galgenhumor i etterkant så jeg slipper å synes så synd på meg selv :-P
Snakket forresten med mannen i sta, han hadde vært i land i Tyskland og kjøpt klær til kidden i magen❤️ han mener jo selvfølgelig at vi får en gutt og hadde visst kjøpt noe blått- jeg skjønner ikke hva det er med menn og guttebabyer :-)
Da jeg fortalte han at jeg hadde drømt om tvillinger i natt og attpåtil jenter ble han rar gitt! Haha

Hilsen hun som ligger i sofaen og spiser sørlandsis! Sjokolade med sjokoladebiter❤️

Nei, håper ikke det blir standard! Men om det skjer flere ganger skal jeg ha like mye galgenhumor i etterkant så jeg slipper å synes så synd på meg selv :-P
Snakket forresten med mannen i sta, han hadde vært i land i Tyskland og kjøpt klær til kidden i magen❤️ han mener jo selvfølgelig at vi får en gutt og hadde visst kjøpt noe blått- jeg skjønner ikke hva det er med menn og guttebabyer :-)
Da jeg fortalte han at jeg hadde drømt om tvillinger i natt og attpåtil jenter ble han rar gitt! Haha

Hilsen hun som ligger i sofaen og spiser sørlandsis! Sjokolade med sjokoladebiter❤️
Synes det er kjempeflott at du holder humoren oppe når noe sånt skjer ;)
Her er også kjæresten overbevist om at det kommer en liten gutt :P

Må le litt når jeg leser dette, helt enig at det er ubehagelig å miste fullstendig kontrollen over en selv :) håper du slipper unna å kaste opp noe mer :)

Back
Topp