God lørdagskveld alle sammen! Hva gjør dere i kveld?
I kveld tenkte jeg og mannen at vi skulle ha skikkelig kosekveld med bakt potet m/tilbehør og Hver gang vi møtes på tv...Hermine hadde andre planer!
Vi skulle spise middag i 19.30-tiden, før Hermine skulle ta kveld for hun er som regel ikke sengeklar før nærmere 20.30...veeeel i kveld var hun visst trett ca 19.45 for da måtte mannen ta henne med på badet og stelle, midt i middagen, for hun ville ingenting mer. Greit nok det, hun må få sove når hun er trett! Jeg gjorde klar flaske og gikk for å legge henne etter at hun var stelt, så spiste vi hver vår gang (åååå så romantisk
). Var noen timer siden forrige måltid så i teorien skulle hun være sulten, hun var ikke enig og tok knappe 1/4 av flaska
Sovna rundt 20.15, våkna 20.20 for å sjekke om jeg fortsatt var der (det var jeg), sovna igjen, blei vekt kl 20.30 av katta som sto utfor vinduet å mjaua for han ville inn
Mannen kom ned for å avløse meg, så jeg fikk spise meg ferdig. Jeg spiste og gikk ned igjen 20.45 for da skreik hun sånn så jeg hørte på gråten at det var mammalukt hun ville ha. Hun sovna, jeg gikk opp kl 21...første del av Hver gang vi møtes var over
Hun våkna på nytt kl 21.20, mannen gikk ned *vræææææl*....jaja, så ville hun ha mer mammalukt. Jeg gikk ned og mannen kokte karve-te for magen hennes mens jeg byssa, hun fikk karve-te og slokna....og skreik litt, og slokna, og skreik litt og slokna...21.45 kom mannen og overtok henne så jeg fikk se siste del av programmet og pumpe meg før kvelden! Nå har det vært stille der nede i 30 minutter så forhåpentligvis sover hun nå, og muligens mannen også!
Vurderte å ta henne opp igjen siden hun tydeligvis har mageknip og ikke finner roen, men så sovner hun mellom "slagene", skriker litt i halvørska og sovner igjen. Hører bare det romle i den lille magen. Skulle ønske hun kunne leve på melk i flere måneder til slik at vi slapp denne tilvenninga på fast føde nå mens tarmene er så sensitive, og sluppet all mageknipen
Blir ikke klok på dette, øker mengden, mageknip, reduserer mengden går bra noen dager men så mageknip igjen
...nå er det påan igjen med skrikinga, må nok bare ta med meg ei melkeflaske og gå å legge meg sammen med henne!
Hva skal man gjøre???
I kveld tenkte jeg og mannen at vi skulle ha skikkelig kosekveld med bakt potet m/tilbehør og Hver gang vi møtes på tv...Hermine hadde andre planer!
Vi skulle spise middag i 19.30-tiden, før Hermine skulle ta kveld for hun er som regel ikke sengeklar før nærmere 20.30...veeeel i kveld var hun visst trett ca 19.45 for da måtte mannen ta henne med på badet og stelle, midt i middagen, for hun ville ingenting mer. Greit nok det, hun må få sove når hun er trett! Jeg gjorde klar flaske og gikk for å legge henne etter at hun var stelt, så spiste vi hver vår gang (åååå så romantisk
Hva skal man gjøre???