Litt av en dag...

mia1986

Elsker forumet
Skulle egentlig treffe noen andre gravide i dag, men får besøk i ettermiddag og måtte gjøre en del husarbeid før de skulle komme. Sto opp tidlig med begge barna, fikk sendt eldste på skolen og yngste i barnehagen. Dro hjem og fikk i meg frokost og startet med oppgavene!

Jeg har vasket badet, tørket støv på stua, vasket over kjøkkenet, vasket glasset på vedovnen, fyrt opp, luftet, støvsugd hele huset, ryddet opp sånn generelt i alle rom, båret ut søppel (papp, hermetikk, matavfall osv), og til sist laget middag.

Fikk satt meg ned mellom husarbeid og middagslaging, og da kom kynnere for fult! Kroppen sa ifra om at dette var litt i meste laget... Og i dag laget jeg hjemmelaget tomatsuppe, det er så godt!! :-) Med makaroni. Blir en del triksing og miksing fordi jeg også må lage glutenfritt til bonusdatteren. Var ihvertfall veldig fornøyd med egeninnsatsen da sambo kom hjem med eldste jenta. Så dro jeg og hentet yngste midt i matlagingen.

Hadde tenkt at mannen skulle være ekstremt fornøyd med meg i dag!!! Men det holdt visst med en enkel kommentar på "her så det fint ut", og det var det... Så når vi skal spise så er han misfornøyd med at jeg ikke hadde kokt egg til suppa :-( Jeg prøver å overse det, men så skal han begynne midt under måltidet å koke egg!! Mulig det er hormonene, men jeg mener det er så teit og utaknemlig....! Går det ikke an å drite i de forbanna eggene og være fornøyd med det man får....?

Åh... Stemningen er ikke helt som jeg hadde håpet på :-( Og besøket? Har avtalt med en venninne i bhg til yngste jenta, og de kommer hvert øyeblikk. Tenkte dette ville være veldig hyggelig, men nå er jeg bare sliten.... Og det passet fint fordi sambo skulle dra med seg eldste jenta på fotballtrening, men fordi hun ikke har gjort ferdig leksene sine og kan det hun skal kunne så blir de hjemme og gjør seg ferdig istedenfor. Noe jeg er enig i. Men istedenfor en rolig ettermiddag nå, så blir det en hissig pappa, en gråtende storesøster, en sliten mamma... Men forhåpentligvis en fornøyd lillesøster og besøk som ikke merker for nye av stemningen her :-P

Dagens klaging... Godt å kunne tømme seg et sted :-)

Å hjelpes...høres slitsomt ut. Håper du har sjokolade i hus, for det hadde jeg trengt hadde jeg hatt d sånn.:p

Syns du har vært skikkelig flink! Stor applaus til deg :)

Sender en god trøsteklem, håper kvelden blir fin!

Åh, sjokolade ja, det hadde vært noe!!! :-)
Takk for gode ord! Nå går straks eldste jenta i seng, og da skal jeg virkelig bare ha bena på bordet resten av kvelden ;-) Hadde bare vært så godt med litt anerkjennelse på hjemmebane og :-P

Back
Topp