Litt av en dag!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Merket igår tidlig at det ble VELDIG vått i trusa og buksa så prøvde å ringe fastlegen for å høre hva det kunne være, men der var det inge som ville ta telefonen! NEI VEL!

Ringte direkte opp til føden, og der fikk jeg beskjed om å komme med en gang. Etter 3 TIMER med venting fikk vi endelig komme inn. 

Alt var fint med babyen, massevis av fostervann. Legen skjønte ikke hva det våte kunne ha vært, for fostersekken var lukket, men jeg skulle likevel passe på at det ikke kom veldig mye. Hun avfeide det som tynt utflod.

Så alt er bra med nurket og jeg er 18 uker idag <3

hørtes rart ut, men godt de tok deg seriøst på føden vertfall ! Håper det ikke skjer igjen!
Klem

Hanne2 skrev:
hørtes rart ut, men godt de tok deg seriøst på føden vertfall ! Håper det ikke skjer igjen!
Klem

Huff, slike opplevelser er fryktelig lite morsomme.
Bra alt står bra til der inne da!

Samme skjedde her i forrige svangerskap. Var overbevist om at jeg lakk fostervann, men når jeg kom inn på sjekk, var alt i orden, heldigvis :-)

Off for en fæle opplevelse... Men så betryggende å bra at alt er fint med babyen;) då er det sikkert ikkje noe farligt... Håpe det ikkje skjer igjen!

uff, det hørtes ikke ålreit ut! Bra de tok deg på alvor og du fikk komme, og enda bedre det ikke er noe galt:)

jeg sliter ofte nå med tynnflytende masse utflod,blææ:(:(

Huff. Så ekkelt, men godt att alt var fint da.
Håper det ikke skjer igjen.

Back
Topp