Litt angst for å melde meg inn her, men en gang må jeg jo det? :)

Geminigirl

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
IKM er i dag og tok en digital som viste dette:

30mbo68.jpg


Men de andre testene har ikke blitt noe sterkere i styrken, og selv om det står på bruksanvisningen at testene kan variere i styrken etter mengde fargestoff og at man ikke skal tolke etter det, så er jeg likevel litt skeptisk. Jeg mistet i uke 5 sist gang og er derfor denne gangen ikke like overlykkelig helt enda. Jeg vet at sjansen for at det skal gå bra er større, men det er likevel fortsatt en sjanse for at det ikke skal gå bra. Jeg skal prøve så godt jeg kan å senke skuldrene og nyte dette likevel, så lenge ingenting tilsier at det skal gå galt. Neste milepæl nå er å komme forbi uke 5 :)

Håper jeg er så heldig å få bli her helt til august 2015! <3
 
Gratulerer med spiren. :D
 
Gratulerer så mye!! :D måtte det holde helt til august! ;)
 
Gratulerer så mye, håper spiren klamrer seg fast :)
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn.
I begynnelsen tar det litt tid før man ser stor forskjell på tesene, men gi det noen dager, så øker hcg i kroppen, og vil slå ut tydeligere på test =)
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn.
I begynnelsen tar det litt tid før man ser stor forskjell på tesene, men gi det noen dager, så øker hcg i kroppen, og vil slå ut tydeligere på test =)

Tusen takk!

Håper det! Tenkte å ta en test på torsdag og se. Da er jeg 4+3.. eller er det litt for tidlig?

Planen er altså å ta test og se om de er noe sterkere.. og hvis ikke så ringer jeg legen og hører med de. Og tar blodprøve.
 
Tusen takk!

Håper det! Tenkte å ta en test på torsdag og se. Da er jeg 4+3.. eller er det litt for tidlig?

Planen er altså å ta test og se om de er noe sterkere.. og hvis ikke så ringer jeg legen og hører med de. Og tar blodprøve.
Det sies at hcg fordobler seg ca hver annen dag.
Det er liten forskjell på 25 og 50, men stor på 50 og 100, 100 og 200 osv... om du skjønner?
Gi det noen dager til =)
 
Gjør det.
Er du bekymret, tar du selvsagt kontakt med lege. Men senk skuldrene og gled deg, du er gravid! :D

Var veldig bekymret i stad da cbplus ikke var noe sterkere osv men nå er jeg roligere og mer positiv til dette. Enn så lenge :)

Hjelper virkelig å ha noen snille damer her på forum å snakke med! :D
 
Var veldig bekymret i stad da cbplus ikke var noe sterkere osv men nå er jeg roligere og mer positiv til dette. Enn så lenge :)

Hjelper virkelig å ha noen snille damer her på forum å snakke med! :D
Mitt beste tips til deg er å legge vekk testene for noen dager og gled deg over det som skjer. Om en uke eller to kan det hende du sitter med hodet over doskåla ;)
(jeg vet så altfor godt hvor vanskelig det er å gjøre, har vært der selv ;) )
 
Mitt beste tips til deg er å legge vekk testene for noen dager og gled deg over det som skjer. Om en uke eller to kan det hende du sitter med hodet over doskåla ;)
(jeg vet så altfor godt hvor vanskelig det er å gjøre, har vært der selv ;) )

Hehe kanskje det! :p heller det enn å blø liksom.

Ja. Jeg kjenner jeg er glad for å være ferdig med testingen. Det er så stressende syns jeg. Så klarer å vente noen dager :)

Og det gikk bra med deg? Ble det en baby ut av det? :p
 
Hehe kanskje det! :p heller det enn å blø liksom.

Ja. Jeg kjenner jeg er glad for å være ferdig med testingen. Det er så stressende syns jeg. Så klarer å vente noen dager :)

Og det gikk bra med deg? Ble det en baby ut av det? :p
Det gikk fint med meg, jeg har to flotte barn, ei på 5 og en på snart 9 mnd =)
 
Dessverre tror jeg at jeg må melde meg ut, igjen. Blør masse nå, så det er nok en tidlig SA. Heldigvis skjedde det nå og ikke om en uke og to osv. Enda tidligere enn sist også og det er jeg glad for. Selv om det samtidig er veldig kjipt at det ikke blir noen augustspire heller :( Det er liksom ikke embryoet jeg er lei meg for, men for at vi nå må prøve igjen på nytt og begynne forfra igjen...

Skal ihvertfall kreve litt mer fra legen neste gang. Evt tettere oppfølging og sjekke mannens sædceller og hvordan det står til med meg osv. Vet ikke om jeg har så lyst til å prøve å bli gravid igjen og ta sjansen på at det går bra neste gang? Men selvfølgelig skal vi fortsette å prøve!!
 
Back
Topp