*Litt* aldersforskjell?

ciccy_c

Glad i forumet
Jaja.. "noen liker dattra, mens andre liker mora"...... [;)]

Kjærlighet har ingen alder, er ikke på noen måte imot at andre forelsker seg i eldre eller yngre altså(innen rimelighetens grenser såklart). Men for min del liker jeg jevngamle ;)

*kremt*

Age is just a number...[:-]

Nuvel..[8D] Pappan min er jo 47 år...! Jises.

Min pappa er 57 og har funnet seg ei på 40[&:][&:][&:][&:] de skal gifte seg til sommeren. og hun har to sønner som er jevngamle med Marcus..[&:][&:][&:][&:]
Hun er 4 år eldre en min søster. Dvs. Pappa kunne så og si vært pappan hennes..hvis man ser alder da..
[8|]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Skal jeg finne meg en eldre mann så skal han i det minste være 90 år og søkkrik [8D]
Tror jeg satser på å være den på 90 og heller ha en ung en på 25. Da er de i sin beste alder vetu[;)]

hver sin lyst[:D]

Sier vel litt mer om han som forelsker seg i ei på 22 år..
Jeg syntes det er litt drøyt jeg da, men når man har passert 40 år, så er jo ikke det sååå ille med en på 65.. Men jo yngre du er jo `større` er forskjellen.. Hvis dere skjønneer hva jeg mener.. Han er i 50 åra før hun tekker å være i 30 åra.. Fiiint..
Har ikke no imot stor aldersforskjell, men 25 år er jo litt drøyt da når det er 22 og 47 år det er snakk om..

Men som dere skriver, hver sin lyst..[:D]

ORIGINAL: Zephyre

ORIGINAL: Strimmelpinne

Skal jeg finne meg en eldre mann så skal han i det minste være 90 år og søkkrik [8D]

med dårlig hjerte ;)

Ja jøss... Han må jo minst ha en langtkommen kronisk sykdom. Har jeg flaks da så holder han ikke lenger en bryllupsnatta. Men jeg kommer jo selvfølgelig til å sørge. For det var jo tross alt ekte kjærlighet... [:(][:D]

Tja... Hadde ikke vært meg i mot å vært ilag med Geroge Clooney for å si det sånn[:D][:D][:D]
Nei holder meg enig med dere.. Tenk om 10 år da hun er 32 og han er 57!!![:-]

Hun er nok fascinert av hans kunnskaper og verdenen han kjenner til. Han er jo verdenskjent, og hun får hjelp til sine problemer, en å reise med, en amerikaner som ikke har forhåndsdømt henne eller kjenenr forhistorien hennes. Men - de har vært på reiser sammen og møttes første gang i januar? Forholdet har ikke akkurat vart så lenge.

Han er nok betatt av en søt jente, men jeg tar han mindre seriøst når han blir sammen med henne og har en datter på 16.

Håper Sandra får positivt utbytte av det, og ikke blir for knust når det blir slutt. Hun får sikkert massevis av spennende opplevelser..

*kremt, kremt* [;)]
Jeg vil bare si at det er 20 år mellom meg og min mann. Jeg er 28, han er da 48. Vi har vært sammen i 9 år og gift i 4 år. Venter vårt første barn sammen, og han har en datter fra før på 25 år.
Vi er helt normale mennesker og ingen freak show! [8|]

Back
Topp