Litt adobe photoshop hjelp?

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Dere som bruker photoshop til å lage signaturer osv, hvilken av de photoshop prgrammene bruker dere? Mannen min har lastet ned adobe photoshop 7 men jeg får ikke til å lage signaturer.. Blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg..

ORIGINAL: Mikke

Jeg bruker adobe photoshop.
Men hva er det du ikke får til??

nå kan du få hjelp [:)]

Jeg vil lage sånne fine signaturer. fikk en til å lage en til meg en gang.. Sånne som denne:)

Må ikke nødvendigvis være en som er lik den men noe i den duren. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det.. men går dette her med photoshop 7?

ORIGINAL: Mummimamma84

Jeg vil lage sånne fine signaturer. fikk en til å lage en til meg en gang.. Sånne som denne:)

Det er noe som heter digiscrapping (altså digital scrapping). Hvis du f.eks. går på en side som heter catscrap.no, ser du forskjellige pakker til salgs (finnes sider som har gratisting også, men er ikke så veldig inne i det, så kommer ikke på noen i farten). I disse pakkene er det lagd ferdige bakgrunner, rammer og elementer (f.eks. bokstaver og blomster og sånt), så er det bare å klippe ut og lime inn... Er nok endel trening som skal til for å få et bra resultat. Har bare såvidt prøvd selv, har så langt laget disse her...( alt jeg har gjort er å lime inn bildene og lime ting oppå hverandre og tilpasset størrelsen på ting sånn at proporsjonene ble som jeg ønsket, har ikke tegnet bakgrunnene og elementene selv):

www.digifree.blogspot.com

En side som har linket til mange sider hvor du kan laste ned gratis stæsj og bruke[;)]

ORIGINAL: Mummimamma84

Så fine de var:)

Tusen takk! Er vel igrunn på amatørnivå fortsatt, men det er hvertfall veldig moro [:D]

Back
Topp